کد خبر: ۵۱۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸:۲۲ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
تأمین ۳ هزار مگاوات برق برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور تا سال آینده معاون وزیر صمت گفت:با حمایت وزارت نیرو تلاش می‌شود که تا پایان سال آینده ۳ هزار مگاوات برق وارد ناحیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور شود.

به گزارش برق نیوز، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به به مشکلاتی که سال گذشته در زمینه تامین برق صنایع وجود داشت، گفت: با حمایت وزارت نیرو تلاش می‌شود که تا پایان سال آینده ۳ هزار مگاوات برق وارد ناحیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور شود.

علی رسولیان با اشاره به تامین زیرساخت‌ها درشهرک‌های صنعتی به استمرار صنایع به ویژه صنایع کوچک تاکید و تصریح کرد: با تامین زمین و زیرساخت‌ها مانند آب، برق و... با واگذاری این زمین‌ها به فعالان اقتصادی، در سال گذشته نزدیک به ۷ هزار هکتار زمین برای استقرار صنایع جدید تامین شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: در ماه‌های آتی ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت‌های در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تخصیص داده می‌شود.

رسولیان در ادامه افزود: صنایع کوچک به واسطه اشتغال آفرینی و توسعه اقتصادی حائز اهمیت بوده و پتانسیل‌های لازم جهت ایجاد تحول در پیشرفت اقتصادی را دارا هستند.

وی با بیان سهم ۹۴ درصدی صنایع کوچک و متوسط در شهرک‌های صنعتی کشور، تصریح کرد: اتخاذ نگرشی دقیق‌تر و جدی‌تر به حوزه صنایع کوچک همانند پوشاک، ضرورت دارد و امیدواریم با حمایت از این صنایع شاهد نتایج مطلوبی در این زمینه باشیم.

معاون وزیر صمت ادامه داد: بیش از ۴۹ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در مجموع شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود دارد که نزدیک به یک میلیون شغل در این واحد‌ها ایجاد شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تاکید بر حمایت از واحد‌های صنعتی و صنایع کوچک، تصریح کرد: تامین تسهیلات برای بازاریابی و رشد در زمینه کاری و برندسازی، از مجموعه کار‌هایی است که در این زمینه در حال انجام است.

وی افزایش ظرفیت واحد‌های صنعتی را از دیگر مباحث مهم دولت سیزدهم دانست و گفت: طی سال گذشته، شناسایی واحد‌ها و صنایعی که کمتر از ظرفیت موجود در حال فعالیت بوده یا تعطیل هستند، در سطح کشور انجام شده است.

 

منبع: بازار

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
عجیب است که از الگوی مصرف صحبت نمیشود ، تولید و مصرف اول و آخر کلام مسولین است ، باشد تا در تنگنایی بزرگ‌ گرفتار شویم سپس بفکر چاره آن باشیم . موفق باشید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار