کد خبر: ۵۱۴۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۵ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
مدیرامور برق منطقه چهار اهواز گفت: در راستای پایداری شبکه، تقویت ولتاژ و تعدیل بار خطوط توزیع برق روستا‌های مسیر جنوب غرب اهواز یک خط جدید توزیع به طول دو کیلومتر احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش برق نیوز، مدیرامور برق منطقه چهار شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت:خط ۵۰۱ غرب کارون اهواز با هدف تعدیل بارخط نورد و رفع افت ولتاژ روستا‌های کاظمیه یک و دو و روستا‌های این مسیر با مشارکت واحد‌های مهندسی و بهره برداری از مورخ اتمام و به بهره برداری رسید.

بهزاد شافعی زاده افزود: این پروژه در دو فاز عملیاتی آغاز و در گام نخست شبکه کابلی به بطول ۶۹۲ احداث و در فاز دوم ادامه خط بطور کامل اتمام و به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های عملیاتی توانستند با احداث ۳۷ فاصله شبکه نسبت به تکمیل خط اقدام نمایند و بریکر غرب کارون اهواز طبق برنامه زمانبدی راه اندازی و شبکه تحت ولتاژ قرار گرفت.

شافعی زاده با اشاره به تجهیزات بکار رفته در این پروژه تصریح کرد: در این عملیات تعداد ۲۴ اصله پایه فشارمتوسط و ۶۱۶۵ مترسیم و همچنین تعداد ۳۲ طرح ۱۰۶، ۱۲۰ و ۱۰۱ احداث و طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته با نصب رکلوزر بین راهی و کنتور بازار برق و کلید جداساز روی خروجی، بارگیری و افزایش مانور از این فیدر امکان پذیرخواهد بود.

مدیرامور برق منطقه چهار اهواز اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را ۲۱ میلیارد ۴۳۰ میلیون ریال برآورد کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار