کد خبر: ۵۱۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۶ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از افتتاح و کلنگ زنی ۳۲ پروژه با اعتبار ۹۳۷ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: با اتمام تعدادی از این پروژه‌ها در حوزه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار، امسال پایان شبکه سیم مسی در کردستان خواهد بود.

به گزارش برق نیوز، هیوا لهونیان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان مصمم است با تکیه بر منابع انسانی متخصص، استفاده بهینه از ظرفیت‌های بخش خصوصی جهت کاهش تصدی گری، بهره مندی از فناوری‌های نوین و انجام تحقیقات کاربردی، تمامی تلاش خود را جهت دسترسی به اهداف و ارتقاء سطح رضایت مندی مشترکان معطوف نماید.

لهونیان با تاکید بر اینکه رکن اصلی وظایف این شرکت تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان در هر شرایطی است، افزود: در همین راستا اجرای پروژه‌های بزرگ دیگر در سطح استان از جمله پروژه‌های طرح بهارستان، تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار، تامین و توسعه شبکه برق در نقاط روستایی و مرزی، خارج نمودن روستا‌ها از حالت بازفروش و تبدیل آن‌ها به تکخوانی و همچنین هوشمندسازی تجهیزات شبکه در راستای تحقق همین هدف در سطح استان کردستان در حال اجراست.

وی اظهار داشت: در حوزه تبدیل شبکه تاکنون ۶۸ درصد از کل شبکه فشارضعیف هوایی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

لهونیان در ادامه به اجرای موفق طرح بهارستان در استان گریزی زد و گفت: مقرر است امسال در قالب طرح بهارستان تجهیزات شبکه برق ۲۶۴ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان به طور کامل اصلاح و بهسازی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان درخصوص کنتور‌های بازفروش نیز گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ کنتور برق تمام روستا‌های استان تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج می‌گردد.

وی در ادامه به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در سطح استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اشاره کرد و گفت: ۳۲ پروژه با اعتبار ۹۳۷ میلیارد ریال در سراسر استان و در بخش‌های توسعه و احداث شبکه در مناطق شهری و روستایی، برق رسانی به روستاها، اصلاح و بهسازی شبکه و اصلاح روشنایی معابر شهری و روستایی اجرا می‌شود.

لهونیان بیشترین تعداد پروژه‌های قابل افتتاح با ۷ پروژه مربوط به شهرستان سنندج عنوان کرد و گفت: در شهرستان مریوان ۴ پروژه و در شهرستان‌های بانه، دیواندره، سروآباد، سقز و کامیاران نیز هر کدام ۳ پروژه و در شهرستان‌های قروه، دهگلان و بیجار هرکدام ۲ پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌های مدون، سال ۱۴۰۱ جشن پایان شبکه سیم مسی در استان کردستان خواهد بود که گامی مهم در راستای تحقق عالیه شرکت و اصلاح، بهسازی و مهندسی شبکه در سراسر استان است.

لهونیان در پایان با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان وظیفه تامین برق ۷۲۰ هزار مشترک را درکردستان برعهده دارد، اظهار داشت: استفاده از شیوه‌های نوین در توسعه و احداث شبکه و بهسازی و مدیریت شبکه با هدف ارتقاء کیفیت خدمات دهی به مشترکان ومردم در سطح استان از اولویت‌های کاری این شرکت طی چند سال اخیر بوده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار