کد خبر: ۵۱۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۹ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران از سوم شهریورماه ساعت کاری ادارات و موسسات به روال عادی بازمی‌گردد.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه امسال با کاهش ساعت کار ادارات ۳۰ درصد شاهد کاهش مصرف برق بودیم که کمک زیادی به صنعت برق کرد، گفت: صرفه‌جویی‌های صورت گرفته در بخش اداری و خانگی موجب گذر از پیک تابستان شد.

وی با بیان اینکه این روز‌ها گر چه روز‌های بسیار سختی برای صنعت برق بود، اما کوچک‌ترین خاموشی خانگی ایجاد نشد و برق پایدار برای همه مشترکان تامین شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران افزود: شایسته است این اقدام نیک فرهنگ شده باشد و شاهد افزایش نامتعارف مصرف برق اداری از سوم شهریور نباشیم. لازم است از وسایل سرمایشی باتوجه‌به خنک شدن هوا کمتر و یا اصلاً استفاده نکرد و وسایل برقی و سرمایشی پس از خاتمه کار خاموش شوند.

رجبی مشهدی افزود: علیرغم خنک شدن نسبی هوا در برخی نقاط کشور، اما مناطق شمالی و جنوب کشور هنوز گرمای پایدار دارند و مصرف برق بالاست که از مردم تقاضا می‌شود از صرفه‌جویی در مصرف غفلت نکنند و در ساعت‌های اوج مصرف که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است نهایت رعایت مخصوصا در استفاده از وسایل سرمایشی را داشته باشند.

سخنگوی صنعت برق گفت: در برخی نقاط کشور که خنک‌تر است مردم می‌توانند کولر‌ها را خاموش کنند و با این کار کمک به تامین برق برق مناطق گرمسیری که فوق‌العاده گرم است، خواهد شد.

رجبی مشهدی گفت: امید است تأمین برق پایدار امسال که با تلاش مردم و همکاران زحمتکش صنعت برق به‌دست‌آمده است با تداوم همکاری‌ها و فرهنگ شدن مصرف درست نهادینه شود.

منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
به فولاد مبارکه برق مجانی و مواد اولیه مجانی داده شده تا توانسته ۹۱ هزار میلیارد تومان اختلاس کند. چرا دستگاه های نظارتی از اختلاسگران عقب افتاده؟!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
الگوی مصرف را به محدوه زمان پیک منتقل کنید. تادهم اثر آن برجسته شود هم به مشترکین فشار وارد نشود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
حالا با فراغ بال خسارت را حساب کنید!! برق چقدر پدر بزرگ برای پند و اندرز دارد!!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار