کد خبر: ۵۱۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس از افتتاح و بهره برداری از ۲۲ طرح کلان تامین و انتقال برق در استان فارس و بوشهر هم‌زمان با هفته دولت با ارزش سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برق نیوز، "یداله حقیقی" بیان کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ۱۱ طرح در استان فارس با اعتباری معادل یکهزار و ۸۰ میلیارد ریال خواهیم بود. این طرح‌ها در شهرستان‌های لارستان، مهر، فیروز‌آباد، زرین‌دشت، خنج، نی‌ریز و شیراز راه‌اندازی می‌شوند و اعتبار آن از محل طرح‌های ملی تامین شده است.

وی افزود: این طرح‌ها در راستای برق‌رسانی روستایی و توسعه پست‌ها برای تقویت شبکه و جلوگیری از افت ولتاژ و همچنین تامین برق پایدار برای مشترکان کلان و خانگی و تامین برق صنایع در استان فارس اجرا شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس تصریح کرد: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از ۱۱ طرح کلان تامین برق در استان بوشهر با صرف اعتباری معادل ۶ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی خواهیم بود.

حقیقی اضافه کرد: این پروژه‌ها در مناطقی از دیر، دشتی، گناوه، دشتستان، میاندشت، وحدتیه و بوشهر اجرا شده‌اند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه در استان فارس و بوشهر خواهیم بود، اضافه کرد: در استان فارس عملیات اجرایی ۱۹ طرح تامین و انتقال برق با سرمایه گذاری ۲۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های لارستان، جهرم، شیراز، خنج، قیر، کازرون و اقلید آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: در استان بوشهر نیز کلنگ عملیات اجرایی ۵ طرح بزرگ شامل افزایش ظرفیت پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت صنعت بوشهر، افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت کنگان، توسعه پست منطقه ویژه اقتصادی دیلم، اجرای خط ۴۰۰ کیلوولت بندرگاه – چغادک و احداث خط چهار مداره تلسکوپی ۲۳۰/۶۶ کیلوولت بوشهر ۲ – پودر با سرمایه‌گذاری ۶ هزرا و ۲۵۰ میلیارد ریال آغار می‌شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار