کد خبر: ۵۱۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۷ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست توانیر، رئیس حراست کل استان، مدیران ارشد صنعت برق استان و جمعی از کارکنان این شرکت، برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، مجتبی قربانی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران در این مراسم حراست را قلب تپنده هر سازمان دانست و افزود: مهم‌ترین وظیفه حراست در سازمان، حفظ و ارتقای سلامت اداری است.

وی حریص نبودن به دنیا، راستگویی، اخلاق مداری، سرّ نگهداشتن و تعامل گرایی را از ویژگی‌های مهم دفاتر حراست برشمرد و گفت: چنانچه می‌خواهیم خدمتی به مردم کنیم، باید این مولفه‌ها را تمامی کارکنان بویژه نیرو‌های دفاتر حراست داشته باشند.

قربانی با بیان این که مبارزه با فساد همواره می‌باید در دستورکار قرار داشته باشد تصریح کرد: کنترل و نظارت، از مهم‌ترین وظایف حراست هاست و بخش اصلی تعالی سازمان، اهتمام به این مقوله مهم است.

مجید وفایی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در این مراسم با اشاره به وفاق و همدلی صنایع در رعایت الگوی مصرف برق و مدیریت بار گفت: با توافقات صورت گرفته از سوی وزارت نیرو با وزارت صمت و همکاری خوب صنایع در کم نمودن مقدار مصرف برق در زمان‌های پیک بار توانستیم از تابستان امسال با کمترین مشکل عبور نماییم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان پیگیری، برنامه ریزی منسجم و دقیق قبل از شروع پیک بار را از جمله عوامل موفقیت آمیز عبور از پیک بار تابستان امسال عنوان نمود و اظهار داشت: امیدواریم تمامی تلاش و زحمات کارکنان صنعت برق در زمان پیک بار منتج به ارائه خدمت مطلوب که همان افزایش سطح رضایتمندی مردم استان می‌باشد گردد.

وفایی از تخصص و تعهد در برنامه ریزی مدیریت بار امسال به عنوان دو بال خدمت گزاری مطلوب به مردم نام برد و گفت: همدلی و همکاری، وجود روحیه ایثار و فداکاری، همگرایی و هم افزایی بین مدیران ارشد و صنایع و ایجاد انگیزه کافی در بین کارکنان صنعت برق از شاخص‌های کلیدی جهت خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز می‌باشد.

گفتنی است: این مراسم که با حضور معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات استان، معاونین پرسنلی و حفاظت فیزیکی دفتر مرکزی حراست توانیر، نماینده مرکز حراست وزارت نیرو، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران صنعت برق استان سمنان همراه بود، از تلاش و کوشش " فرشاد همافر" در مدت مسئولیت در دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان تکریم و قدردانی به عمل آمد و در ادامه " حجت البویه" به عنوان "سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه" شرکت برق منطقه‌ای سمنان معرفی شد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
1
قلب تپنده هر سازمان نیروی انسانی آن است به طور کل نه یک بخش آن. اگر میخواهید مثالتان درست باشد حراست باید مانند سیستم ایمنی بدن در سازمان عمل کند. هم محافظ کارکنان باشد و هم محافظ سازمان و سرمایه فیزیکی. سلامت اداری را هم باید مدیران معتقد به آن باشند تا اتفاق بیفتد. وقتی سازمان با مدیران بی تعهد به جیب خود و کس و کار خودش و سفارشات غیر قانونی، اداره شود و نیروی انسانی خوب و متعهد و با انگیزه فعال باشند، سلامت اداری هم اتفاق خواهد افتاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
4
سلام به شما بزرگواران ، لطفا به آقای قربانی بفرمایید یه فکری هم به حراست برق منطقه ای آذربایجان بکنن آقای دوست محمدی از وقتی مدیر حراست شدن اضافه کاری ما نگهبانها به لطف ایشان هرسال کم شده و ایشان برای اینکه پیش مدیر عامل چاپلوسی کنن به نگهبانها ظلم میکنن و اضافه کاری ما را کم میکنن
حراست
|
Turkey
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
1
مدیریت شبکه تاحالا مدیر حراست به این نالایقی ندیده بود به خودش از موقعی که اومده به گند کشیده شده حراست ای کاش بر اساس لیاقت پست بدهند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار