کد خبر: ۵۱۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۰ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
بخشی از شبکه برق اسلامشهر نوسازی می‌شود وزیر نیرو از نوسازی بخشی از شبکه برق شهرستان اسلامشهر و تامین اعتبارات لازم این امر خبر داد.

به گزارش برق نیوز، «علی‌اکبر محرابیان» در پایان سفر خود به غرب تهران و در حاشیه نشست شورای اداری اسلامشهر، با اشاره به طرح‌های به بهره برداری رسیده، اظهار کرد:در شهرستان اسلامشهر مواردی از جمله تقویت زیرساخت‌های برق، اصلاح شبکه و نوسازی بخشی از شبکه برق این شهرستان را پیگیری کردیم. در این حوزه باید تقویت زیرساخت ها، اصلاح و نوسازی بخشی از شبکه برق انجام شود که با حضور مدیران عامل شرکت منطقه‌ای و توزیع مقرر شد اقداماتی برای احداث پست و نوسازی شبکه برق انجام شود که در این باره اعتبارات ویژه تامین شده است.

محرابیان در موضوع آب نیز گفت: در موضوع فاضلاب نیز تصفیه خانه‌ای در شهرستان اسلامشهر به صورت نیمه تمام احداث شده که فاضلاب را دریافت می‌کند و پساب را در مصارف کشاورزی و صنعت استفاده می‌کنیم.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: در قانون بودجه امسال در بند سه تبصره ۸ حکمی آمده که اجازه می‌دهد برای مصارف مختلف به ویژه صنعت، پساب را به جای آب‌های سطحی و آب چاه تخصیص دهیم.

وی یاداور شد: این موضوع خیلی در مصرف آب کمک کننده است تا ما از آب‌های سطحی و چاه برای مصارف دیگر به ویژه آب شرب استفاده کنیم.

محرابیان این را هم گفت که تصفیه خانه‌های جنوب غرب تهران مدرن است و با تکمیل تصفیه خانه اسلامشهر نیز امکان تامین آب با کیفیت خیلی خوب برای صنعت و کشاورزی وجود دارد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار