کد خبر: ۵۱۵۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷:۵۳ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در آخرین ارزیابی انجام شده برای رتبه‌بندی تشکل‌های اقتصادی عضو این نهاد، سندیکای صنعت برق ایران را برای دومین سال متوالی حائز رتبه +A و در جایگاه مرجعیت دانشی شناخته است.
سندیکای صنعت برق ایران برای دومین سال متوالی رتبه A پلاس شد

به گزارش برق نیوز، در این ارزیابی که بر مبنای شاخص‌های مربوط به تشکل‌های کارفرمایی و به منظور سنجش عملکرد آن‌ها در ایفای نقش میانجی‌گری بین دولت و بخش خصوصی، پایداری سازمانی و تداوم عملکرد متوازن صورت گرفته، ماموریت‌های تشکل‌های عضو اتاق بازرگانی در حوزه‌های حکمرانی، عضویت، ارائه خدمات، تنظیم‌گری و تاثیرگذاری بر سیاست‌ها بررسی شده است.

اتاق بازرگانی در سطح بندی تشکل‌های عضو خود، رتبه +A را برای تشکل‌هایی " با جایگاه مرجعیت دانشی در حوزه مربوطه"در نظر گرفته که تنها سندیکای صنعت برق ایران حائز شرایط و شایستگی این رتبه شناخته شده است.

بر اساس بررسی‌های اتاق بازرگانی، سندیکا در پنج مولفه حکمرانی، خدمات، تاثیرگذاری بر سیاست‌ها و تعامل با اتاق عملکردی با وضعیت عالی داشته و اقداماتش در عضویت و تنظیم‌گری هم بسیار خوب ارزیابی شده است.

سندیکای صنعت برق ایران کسب این افتخار را به شرکت‌های محترم عضو و نیز دست‌اندرکاران و مدیران محترمی که در قالب هیات مدیره و کمیته‌های عمومی و تخصصی با این تشکل همکاری و مشارکت دارند، تبریک عرض می‌نماید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
1
0
مبارک است برای سندیکا. ان شاالله سال بعد ++A! وقتی کارگران جایی ندارند کارفرمایان سندیکا دارند و بین اتاق و هال(دولت) ارتباط دارند و حال میکنند. اتاق هم راضی است که سندیکا ارتباط خوبی با آن دارد. در مشخصات ارزیابی فقط ارتباط با ملاک دولت و اتاق است و اتاق مهمتر!! اگر تاثیرگذاری بر سیاستها همین است که در صنعت برق اتفاق افتاده و میافتد، این را قطع کنند بهتر است!! در بخش تنطیمگری سندیکا شده مخبر و تنظیم کننده استشهاد!! دارای کرسی در نهادهای حاکمیتی هم هست!! وقتی این است دیگر این نهاد دولتی و یا دولتی زده شده!! مجبور است دولت را تایید کند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار