کد خبر: ۵۱۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۲ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
کلنگ‌زنی پروژه‌های برق منطقه‌ای کرمان با حضور معاون رئیس جمهور با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، عملیات اجرایی شش پروژه فوق توزیع برق در استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۸۹۷ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش برق نیوز، "میثم لطیفی" در آیین کلنگ‌زنی همزمان این پروژه‌ها، بیان کرد: پروژه‌هایی که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود در افزایش سطح رضایتمندی مردم تاثیرگذار است که لازم است از وزارت نیرو برای این اقدام تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه نیاز‌های آینده به انرژی روز به روز بیشتر می‌شود و یکی از مسائل جدی مباحث انرژی است، افزود: هم اکنون مسئله اصلی در حوزه انرژی مسئله بهره‌وری است و نیازمند افزایش بهره‌وری در زمینه آب و برق هستیم. خوشبختانه وزارت نیرو از گذشته این موارد را در نظر داشته و در زمینه بهره‌وری برق موفق‌تر عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان نیز در آیین کلنگ‌زنی پست برق کرمان چهار و پنج پروژه دیگر این شرکت، گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۵۲۴ میلیارد تومان در حوزه انتقال و فوق توزیع در برق استان سرمایه‌گذاری شده و ظرفیت تولید استان ۳۴۵ مگاوات افزایش پیدا کرده است.

"حمیدرضا حبیبی" تصریح کرد: در هفته دولت افتخار داریم عملیات اجرایی ۶ پروژه با اعتبار ۸۹۷ میلیارد تومان شامل احداث پست ۱۳۲ کیلوولت کرمان ۴، پست ۲۳۰ کیلوولت هامون، پست ۱۳۲ کیلوولت شهرک صنعتی سیرجان، پست ۱۳۲ کیلوولت شهرک صنعتی جیرفت، خطوط ارتباطی ۱۳۲ کیلوولت پست کرمان ۴ و احداث خطوط ارتباطی ۱۳۲ کیلوولت پست شهرک صنعتی سیرجان را آغاز کنیم.

وی افزود: پست کرمان ۴ که هم اکنون کلنگ‌زنی می‌شود دارای ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر با دو ورودی ۱۳۲ کیلوولت و ۱۶ خروجی ۲۰ کیلوولت است و به منظور تامین ظرفیت توزیع برق مناطق جنوب شهر کرمان با اعتبار ۱۹۵ میلیارد تومان احداث می‌گردد. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۴ این پست به بهره‌برداری برسد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
رییس سازمان امور اداری و استخدامی هم کلنگ میزند؟!! ایشان باید تیشه بر ریشه ادارات و استخدام بزنند که از فامیل بازی و رفیق بازی در رنجند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار