کد خبر: ۵۱۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۷ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
مرگ سیمبان توزیع برق کرمانشاه در حادثه برق گرفتگی یک کارگر سیمبان شرکت توزیع برق کرمانشاه حین انجام کار بر اثر برق گرفتگی از ارتفاع تیرک جان خود را از دست داد.

به گزارش برق نیوز، «حسین الفتی» سیمبان جوان و از نیرو‌های شرکت پیمانکار شرکت توزیع برق کرمانشاه حین انجام عملیات و رفع مشکل برق‌رسانی در بخش ماهیدشت سرفیروز آباد در اثر برق گرفتگی، جان باخت.

فعالان کارگری شرکت توزیع برق کرمانشاه با ابراز تاسف از این حادثه می‌گویند: مرحوم الفتی به همراه یک نفر همراه، در روز‌های گذشته به دنبال رفع اتصالی در بخش سر فیروز آباد ماهیدشت بودند که به دلایل نامعلومی دچار حادثه می‌شود.

منبع: ایلنا
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
2
خدایش بیامرزاد. چه سادگی جان سیمبانان قربانی بی مبالاتی مدیران میشود. از هستی ساقط شدن یک انسان و فشار بر خانواده وی اصلا قابل جبران نیست. مگر میشود حادثه دلایل نامعلوم باشد؟ شاید آنقدر پیش پا افتاده است که رویی برای اظهار آن ندارند. شما که ۱۰۰ برنامه مدیریت خاموشی دارید چرا برق اینچنین قربانی میگیرد؟ چرا آسیب شناسی نمیشود و اگر میشود چرا اثربخشی ندارد؟ مسئول جان کارکنان با مدیرانش است و باید پاسخگو باشند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
1
واقعا جای تاسف دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
مدیران ارشد باید دائما به زیر دستان در مورد رعایت استانداردهای ایمنی دستورات جدی دهند ولی در عمل اینطور نیس..حیف و افسوس.. روحش شاد..
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار