کد خبر: ۵۱۶۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
۱۵۴۷ پروژه توزیع برق تبریز افتتاح شد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۵۴۷ پروژه‌ی این شرکت با اعتبار ۲۶۸۷ میلیارد ریال در تبریز افتتاح شد.

به گزارش برق نیوز، "عباس حسامی"خاطرنشان کرد: از بین ۱۵۴۷ پروژه، ۱۲۸۱ پروژه در محدوده شهرستان تبریز، ۱۴۳ پروژه در محدوده آذرشهر و ۱۲۳ پروژه در محدوده‌ی اسکو به بهره‌برداری رسید.

وی پروژه‌های شاخص قابل افتتاح هفته دولت برق تبریز در سال ۱۴۰۱ را ۱۸۱ پروژه بیان کرد و افزود: از بین ۱۸۱ پروژه مذکور، ۱۳۵ پروژه در محدوده شهرستان تبریز، ۲۵ پروژه در محدوده آذرشهر و ۲۱ پروژه در محدوده اسکو به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: ۱۲۱ پروژه در بخش نیرورسانی، ۲۹ پروژه در بخش توسعه و احداث شبکه، اصلاح و بهینه‌سازی با ۱۱ پروژه، ایجاد قدرت مانور با ۸ پروژه و کاهش تلفات با ۶ پروژه طرح‌های مهم بهره‌برداری شده هستند.

حسامی تصریح کرد: بیش از ۳۲۸ میلیارد ریال اعتبار در بخش نیرورسانی، ۱۹۱ میلیارد ریال در بخش توسعه و احداث، ۱۰۷ میلیارد ریال در بخش ایجاد قدرت مانور و ۷۵ میلیارد ریال در بخش اصلاح و بهینه‌سازی شبکه هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار را با توجه به اهمیت این پروژه در صدر پروژه‌های مورد بهره‌برداری در محدوده تبریز دانست و گفت: طی سال‌های گذشته اقدامات گسترده‌ای در راستای تبدیل شبکه‌ی سیمی به کابل خودنگهدار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تعویض کابل‌های روغنی فرسوده ۴ فیدر قراملک جهت افزایش پایداری شبکه، تبدیل شبکه هوایی مسی به خودنگهدار در نقاط مختلف امور، افزایش ظرفیت ۹ پست زمینی، احداث ساختمان و تجهیز پست زمینی مجتمع ۴۲۵ واحدی سیمرغ از دیگر پروژه‌های مهم افتتاح شده است.

حسامی بیان کرد: افزایش قدرت شرکت فولادرسان آذربایجان از ۱۲۰ کیلووات به ۲۸۸ کیلووات، تامین برق ترکیب گاز تبریز به قدرت ۱۹۵۰ کیلووات و افزایش قدرت صنایع رنگ اطلس فام سهند از ۲۴۰ کیلووات به ۱۰۰۰ کیلووات به عنوان پروژه‌های شاخص افتتاح شده شهرستان آذرشهر هستند.

وی ادامه داد: تامین برق و احداث ساختمان پست زمینی نارنجستان، تامین برق مجتمع مسکونی تجاری تعاونی کارکنان ریخته‌گری ماشین‌سازی و تبدیل شبکه لخت به هادی روکشدار مسیر فیدر ۲ ممقان از پل خاصبان تا سرین دیزج نیز از مهمترین پروژه‌های قابل بهره‌برداری در شهرستان اسکو است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار