کد خبر: ۵۱۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۳ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
بازدید معاون وزیر نیرو از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرده و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده، قرار گرفت.

به گزارش برق نیوز، «احمد حیدری» در حاشیه بازدید از پایانه‌های مرزی، با توجه به اهمیت موضوع اربعین و خدمات‌رسانی به زائران حسینی، با حضور کلیه مدیران و همکاران این صنعت در بحث پاسخگویی، بر تامین زیرساخت‌های آب و برق و پشتیبانی همه جانبه در خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) تاکید کرد.

​این گزارش می‌افزاید، جلسه قرارگاه اربعین حسینی وزارت نیرو در سازمان آب و برق خوزستان با حضور «احمد حیدری» معاون وزیر در امور حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس و «یعقوب محمد مرادی» مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و مدیران استانی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات موجود و همچنین گزارش اقدامات صورت گرفته در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه برگزار شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
2
آقای حیدری همه جا حضور دارند. ایشان تنها برای وزارت نیرو کافی لند!! در همه زمینه ها متخصص اند!! یکی به ایشان بگوید وظایف پستی که اشغال کرده چیست؟!! آقای وزیر! وقتی عدالت محوری نباشد یعنی هر کس جای خودش نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
0
0
آقا اين يعقوب مرادي چرا بازنشسته نمي شه؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار