کد خبر: ۵۱۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۱ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
لیگ فوتبال سری آ ایتالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای صرفه جویی در مصرف برق، نورافکن‌ها در جریان بازی‌های فوتبال تنها چهار ساعت روشن می‌مانند.

به گزارش برق نیوز، خبرگزاری رویترز نوشت که با اجرای تصمیم دیروز (۱۱ شهریور) سری آ، مصرف برق نورافکن‌ها ۲۵ درصد کاهش می‌یابد. با کاهش صادرات نفت و گاز روسیه، بهای برق در کشور‌های اروپایی به شدت افزایش یافته است.

برگزارکنندگان رقابت‌های فوتبال سری آ در ایتالیا اعلام کردند در دیدار‌هایی که از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۸ برگزار می‌شوند، نورافکن‌ها نیم ساعت دیرتر و یک ساعت پیش از آغاز بازی روشن خواهند شد.

تصمیم فوق شامل بازی‌های عصرگاهی نشده و نورافکن‌ها طبق معمول از ۹۰ دقیقه پیش از آغاز بازی روشن می‌شوند.

رسانه‌های انگلیسی نیز پیشتر خبر داده بودند که با افزایش هزینه‌های انرژی، برخی از باشگاه‌های فوتبال انگلیس با خطر تعطیلی روبرو شده اند.

برخی از باشگاه‌های فوتبال جزیره پیش بینی می‌کنند که هزینه هایشان چهار برابر شده و مدیران باشگاه‌ها از مالکان آن‌ها خواسته اند تا به جای جذب بازیکن جدید به فکر پرداخت قبض گاز و دیگر هزینه‌های جاری باشند.

پیامد‌های کاهش صادرات گاز روسیه به اروپا موجب افزایش هزینه‌ها به خصوص در بخش انرژی قاره سبز شده و کشور‌هایی که بیش از دیگران به منابع روسیه وابسته بودند بیشترین ضربه را از ناحیه کاهش صادرات گاز این کشور متحمل شده اند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار