کد خبر: ۵۱۶۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۰ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو با هدف رصد لحظه‌ای علم و فناوری حوزه برق و انرژی، همزمان با هفته دولت رونمایی شد.

به گزارش برق نیوز، مدیر کل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو در آیین رونمایی از این پایگاه خبری به خلاء موجود و ضرورت ایجاد یک مرجع خبری که به صورت اختصاصی اخبار علم و فناوری حوزه برق و انرژی را منعکس کند اشاره کرد و گفت: ما نهادی برای ثبت اخبار صنعت برق و انرژی نداریم و با ایجاد این پایگاه خبری اختصاصی، دسترسی به اخبار مختص صنعت برق و انرژی تسهیل خواهد شد.

"عبدالصاحب ارجمند" ایجاد این پایگاه خبری را برای صنعت برق ضروری عنوان کرد و گفت: در چنین پایگاهی هم می‌توان یک مخزن دانشی و هم یک مخزن افکار برای صنعت برق و انرژی ایجاد کرد.

رئیس پژوهشگاه نیرو نیز به رصد و پایش اخبار و رویداد‌های علمی حوزه برق و انرژی در این پایگاه خبری اشاره و بیان کرد: این پایگاه خبری از طریق وزارتخانه و شرکت‌های مادر تخصصی تغذیه خواهد شد و ما نیازمند همکاری‌های بسیار نزدیک در این زمینه هستیم.

"مجید عمیدپور" ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک این پایگاه خبری با یاری مدیران و متخصصان حوزه برق و انرژی، به یک پایگاه خبری مرجع، قوی، دقیق و کاربردی برای مدیران، پژوهشگران، متخصصان و تصمیم سازان حوزه برق و انرژی تبدیل گردد.

پایگاه پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو در بستر وب سایت پژوهشگاه نیرو به آدرس news.nri.ac.ir راه‌اندازی شده است.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
جالب بود
طرف انگار از پشت کوه اومده
میگه ما یه سایت تخصصی برای برق و انرژی نداریم
پس برق نیوز برگ چغندره ببم جان؟
مدیر پایگاه براشون ارزوی موفقیت داریم. امیدواریم تولیدات علمی پژوهشگاه نیرو اینجا نشر یابد تا برای همه قابل استفاده باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
ببین واقعا پژوهشگاه نیرو به چه وضعیت اسفباری دوچار شده که یک سایت خبری راه می اندازند معاون حایری را دعوت می کنند افتتاح کنه بسکه کار ندارن. واقعا که هیچی دیگه نمی شه که گفت
ناشناس
|
France
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
سلام و تشکر از مسئولین محترم برق نیوز :
برق نیوز در کمک به سلامت اداری و پیشگیری در صنعت برق ۹۵ درصد تأثیر گذار بوده است، و تاحدود مدیران را حساس کرده است.
به نظر می رسد تأثیر گذاری بخش های کوچک موفق نخواهد بود، بهتر است بخش سلامت اداری وزارت نیرو از برق نیوز حمایت نماید و اجاز شفاف سازی و مدیریت شیشه ای در این خبرگزاری اجرای شود، البته به صورت واقعی!
از ظاهر امر هم پیداست که افرادی که قصد و نیت سو دارند برای برق نیوز مشکل درست خواهند کرد، واین نیز با رعایت اصول خبری و صحت آن هیچ شخص جرائت آن را نخواهد داشت.
یک پیشنهاد علمی هم به عزیزان حراست وزارت نیرو: ۹۵ درصد اخبار برق نیوز صحیح است اگر به جای پیگیری و شناسایی نشر دهند اخبار به آلارم ها توجه شود، ان‌شاءالله در بخش سلامت اداری در سطح وزارت نیرو به نتایج خوبی خواهید رسید، تا باشد ان شاالله وزارت نیرو از پیشگامان وزارتخانه سلامت محور اسوه و الگوی سایر سازمان ها باشد.
مدیریت شیشه ای یعنی شفافیت در همه امور که از شاخص های اصلی سلامت اداری است.
مدیر پایگاه توضیحاتی شما طوری است که مخاطب ممکنه آنرا نوشته ای از سوی برق نیوزی ها قلمداد کند.
رسانه ای که تحت حمایت دولت قرار گیرد اثرگذاری خود را از دست می دهد. بهترین کاری که وزارت نیرو می تواند کند اجازه عدم شکایت از رسانه هاست. الان در توئیتر و یا اینستاگرام نظرات همه منتشرمی شود. کسی از مدیر این اپلیکیشن شکایت می کند؟
در فرایند نظردهی بدون ترس، خودبخود کامنتهای مشکل دار و بی منطق و دروغ شناسایی و بعد از مدتی به حاشیه خواهند رفت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار