کد خبر: ۵۱۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹:۱۹ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
برگزاری رویداد نظام صلاحیت حرفه‌ای مشاغل فنی و تخصصی صنعت آب و برق کشور رویداد "معرفی نظام صلاحیت حرفه‌ای مشاغل فنی و تخصصی نیروی انسانی شرکت‌های پیمانکار و تربیت و توانمندسازی ارزیابان صلاحیت حرفه‌ای" در وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، رویداد معرفی نظام صلاحیت حرفه‌ای مشاغل فنی و تخصصی نیروی انسانی شرکت‌های پیمانکار و تربیت و توانمندسازی ارزیابان صلاحیت حرفه‌ای توسط مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران و با راهبری مرکز آموزش‌های تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای وزارت نیرو در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ شهریور‌ماه ۱۴۰۱ در محل سالن همایش‌های ستاد وزارت نیرو برگزار شد.

در این رویداد که با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از ارزیابان منتخب و کارکنان شرکت‌های صنعت آب و برق برگزار شد، «محمد شهرابی فراهانی»، سرپرست معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، درخصوص لزوم توانمندسازی و ارتقای نیروی انسانی صنعت آب و برق در بخش‌ها و مشاغل مختلف با تاکید بر متناسب‌سازی شرایط بکارگیری و مدیریت منابع انسانی، سخنرانی کرد.

در ادامه «محمدرضا فدایی»، رئیس مرکز آموزش‌های تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای صنعت آب و برق، در دوبخش نظام صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی مشاغل تخصصی پیمانکار، را معرفی و اقدامات انجام شده از سال ۱۳۹۴ تاکنون، راهبرد‌ها و برنامه‌های پیاده‌سازی نظام صلاحیت حرفه‌ای در سال ۱۴۰۱ را توضیح داد.

وی با برشمردن نقش حوزه ستادی به عنوان سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری عنوان کرد که کلیه مراحل مطالعات، طراحی نظام، تدوین و ابلاغ شیوه‌نامه‌ها و بخشنامه‌های مورد نیاز در سال ۱۴۰۰ و ابتدای ۱۴۰۱ به انجام رسیده است.
لذا، ضمن درخواست حضور فعال شرکت‌های مادرتخصصی در نقش مدیریت فرایند‌ها و مراکز مجاز سنجش صلاحیت حرفه‌ای (شامل مجتمع‌های آموزشی وابسته به پژوهشگاه نیرو، پردیس فنی و مهندسی دانشگاه شهید بهشتی، نیروگاه طرشت و ...)، بر شروع هرچه سریع‌تر مراحل اجرایی سنجش تاکید کرد.

در نوبت عصر روز اول، محمدرضا صفری، راهبر صلاحیت حرفه‌ای پژوهشگاه نیرو برنامه‌های دستگاه متبوع خود به عنوان راهبر مجتمع‌های آموزشی صنعت آب و برق را در ارزیابی صلاحیت حرفه ای، ارائه نمود.

در روز دوم این رویداد، تدریس روش‌های سنجش و ارزیابی برای شرکت‌کنندگان و شبیه‌سازی چند نمونه جلسات ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی مشاغل پیمانکاری، شامل انجام سنجش صلاحیت حرفه‌ای در محیط واقعی کار، انجام سنجش صلاحیت حرفه‌ای به روش شبیه‌سازی شغلی و انجام سنجش صلاحیت حرفه‌ای به روش مصاحبه بصورت کار عملی انجام شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
۸ ساله یه دکان راه انداخته اند و معلوم نیست چه نتیجه ای داشته
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
گذاشتن لوله فاضلاب و سیفون و اتصالات فاضلاب و دو نفر نیروی پیمانکاری با کفشهای پاره، در جلوی سن بسیار کار زننده و چندش اوری بوده است!! اینها کی هستند که صلاحیت حرفه ای را محک میزنند؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار