کد خبر: ۵۱۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۲ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
امکان دریافت کارت آزمون نظام مهندسی شهریور ماه ۱۴۰۱ برای داوطلبین شرکت در آزمون نظام مهندسی فراهم گردید. این آزمون در روز‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، پیرو اطلاعیه ثبت‌نام مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی اعم از ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان، تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی و صلاحیت کارشناس ماده ۲۷، شهریورماه ۱۴۰۱ می‌رساند:

کارت شناسایی آزمون از ساعت ۱۲ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ بر روی سامانه آزمون‌ها ارائه می‌گردد. ضروری است هر یک از داوطلبان با وارد کردن مشخصات خود بر روی وبسایت به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjeshserv.ir پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه نمایند.

در صورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شناسایی آزمون، داوطلب می‌بایست صرفاً در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ با دردست داشتن پرینت کارت شناسایی آزمون و تصویر آن و برگه ثبت نام تایید شده جهت رفع مغایرت به آدرس‌های اعلام شده در توضیحات کارت ورود به جلسه مراجعه نماید.

لینک مستقیم دریافت کارت آزمون نظام مهندسی شهریور  1401

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار