کد خبر: ۵۱۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: مقدمات برنامه تعمیرات برای گذر پایدار از اوج بار سال ۱۴۰۲ آغاز شده و عملیات اجرایی آن با دستور مدیریت شبکه برق از هفته آتی آغاز خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، "ناصر اسکندری" ضمن اشاره به جزئیات برنامه تعمیرات واحد‌های نیروگاهی اظهار اشت: برای نخستین بار طی هشت سال گذشته برنامه تعمیرات نیروگاهی پیش از ورود به بازه فصل گرم به انتها رسید و دست صنعت برق را در تامین پایدار برق بیشتر از گذشته باز بود.

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی در تشریح نتایج تکمیل تعمیرات نیروگاهی گفت: نتیجه تکمیل تعمیرات نیروگاهی، رسیدن شاخص آمادگی واحد‌های تولید برق حرارتی به نرخ ۹۸ درصد بود که یک رکورد جهانی به حساب می‌آید.

وی افزود: استاندارد جهانی شاخص آمادگی واحد‌های حرارتی در بازه زمانی فصل گرم حدود ۹۵ درصد است و ما در سال جاری به اعدادی بالاتر از استاندارد جهانی دست پیدا کردیم.

اسکندری در تشریح آمار برنامه تعمیرات نیروگاهی سال جاری گفت: در برنامه تعمیرات گذشته، ۶۹۵ هزار و ۳۳۶ قطعه تحریمی برای تکمیل فرآیند تعمیرات از جمله، پره‌های توربین‌های گازی، روتور توربین بخار، سیستم کنترل توربین گازی، تجهیزات ابزار دقیق و سایر تجهیزات بومی سازی شده است.

شروع برنامه عملیاتی تعمیرات نیروگاهی

این مقام مسئول با اشاره به برنامه وزارت نیرو برای تکرار تجربه تکمیل تعمیرات نیروگاهی در سال جاری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد، ۱۰۷ هزار ۲۲ مگاوات تعمیرات نیروگاهی در قالب ۷۳۵ بخش تا قبل از اوج بار سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گیرد.

اسکندری گفت: مقدمات برنامه تعمیرات برای گذر پایدار از اوج بار سال ۱۴۰۲ آغاز شده و عملیات اجرایی آن با دستور مدیریت شبکه برق از هفته آتی آغاز خواهد شد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس لوشانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
4
دروغ که کنتور نداره! تعمیرات اساسی واحد بخار نیروگاه ما نیروگاه شهید بهشتی لوشان از دی ماه 1399 شروع شده و بمدد دسته گلهای فامیل .... برق حرارتی هنوز بعد از دو سال تمام نشده!!!!! حالا چطور تعمیرات اساسی نیروگاه ها در سال 1400 و 1401 موفقیت آمیز بوده؟ اگر موفقیت آمیز بود که ایشان را برکنار نمی کردند و به نیروگاه شهید رجایی بر نمیگردوندند لطفا دروغ نگید گناه کبیره است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
وقتی یک نفر بدون سابقه مدیریتی با زدوبندهای فامیلی ورانت آقای ... میشه مدیرعامل نیروگاه ... باید دنبال این موضوع بلشیم که چرا این اتفاقات می افته. بلا سر نیروگاه اومده و دو سال نیروگاا را بل مشکل جدی مواحه کرده وتعطیل شده ولط چه کسی دسته گل به آب داده؟ چرا ... که پیمانکار بویلر شد با رانت وفساد قرارداد رو بست چون نفرخودش رو فرستاده بود وبگویند ... باچه سابقه اجرایی برای ساخت بویلر وارد این بازی شد ودوسال نیروگاه رو مختل کرده والان هم خودش فرارکرد
مدیرعامل ... رو هم یکی دیگه فراری داد واز مهلکه خارج کرد. اینها همه اش خرابکاری و خیانته ولی کجایه خراست مادرتخصصی که جلوی این خلافها رو بگیره. حراست چسبیده به کارهای خاله زنک بازی. بابانیروگاه رو داغون کردند ودوسال برق نداده. اینها بیت المال نیست؟ هیچکس نیست بداد این مردم برسه که پول بی‌زبان بدست یک عده ای غیر حرفه ای مثل ... و ...و افتاده. من که از آینده صنعت برق بشدت نگرانم. مردم بیچاره وصنایع بی برق موندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
1
از ضعیفترین مدیران صنعت برق همین آقای اسکندری می باشد .که هیچگونه دانشی نه در حوزه مدیریتی و نه حوزه تخصصی ندارند.اگر امسال آقای مهندی پیشاهنگ به داد ایشان وصنعت برق نرسیده بود .مانند سال گذشته آبرو ریزی به بار می آوردند.فکر نکنید با انجام مصاحبه های پی در پی مردم تصور می کننند که پرتلاش وفعال هستید.رسانه ای شدن شما را به جایی نخواهد رساند.
به عمل کار بر آید به سخندانی نیست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار