کد خبر: ۵۱۶۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۰ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
سه شنبه (۱۵ شهریور) نشست ملی پویش تبدیل پسماند به انرژی با حضور معاون وزیر نیرو و جمعی از معاونین، مدیران و سرمایه گذاران برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، سه شنبه (۱۵ شهریور) نشست ملی پویش تبدیل پسماند به انرژی به منظور توسعه زیرساخت‌های لازم برای افزایش سهم نیروگاه‌های زیست توده در سبد حامل انرژی کشور با حضور محمود کمانی و نمایندگان وزارت کشور، سازمان امور شهرداری و دهیاری‌ها، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه، کمیسیون مجلس، وزارت صنایع، پژوهشگاه نیرو و جمعی از مدیران و سرمایه‌گذاران در ساتبا برگزار شد.

کمانی در خصوص آمادگی ساتبا برای افزایش سهم نیروگاه‌های زیست توده در سبد حامل انرژی کشور، گفت: در جهت اقتصادی شدن پویش "تبدیل پسماند به انرژی"، شهرداری و سازمان محیط زیست باید همکاری لازم را انجام داده و از نظر اقتصادی از سرمایه گذاران حمایت و پشتیبانی کنند.

وی افزود: ساتبا درصدد است قیمت‌های خرید تضمینی برق از منابع زیست توده را در سال جاری جذاب‌تر کرده و تعرفه‌های جدید را به زودی اعلام کند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
0
0
خدای نکرده پسماند پس نمانداز سفره گسترده شده!!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار