کد خبر: ۵۱۷۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۰ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
در راستای ارتقاء پایداری شبکه برق کشور، سلسله جلساتی به منظور اولویت بندی پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال برق کشور برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، این جلسات توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت بر امنیت شبکه برق کشور برگزار شد و در آن معاونان، مدیران و مجریان طرح اصلاح و بهینه سازی و کارشناسان فنی کلیه شرکت‌های برق منطقه‌ای حضور یافتند.

جلسات مذکور در خصوص بررسی پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی اصلاحی سال ۱۴۰۱ و پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شبکه انتقال برق در زمینه‌های تخصصی خطوط انتقال، تجهیزات پست‌های انتقال، حفاظت و کنترل، دیسپاچینگ و مخابرات و سنجش و پایش تشکیل شد.

در این جلسات که در آن‌ها همچنین نمایندگان معاونت‌های راهبری شبکه برق کشور، برنامه ریزی و نظارت بر امنیت شبکه و مخابرات و پشتیبانی فنی شرکت مدیریت شبکه برق ایران حضور یافتند، ضمن ارائه نظرات کارشناسی و تخصصی، بر اولویت بندی پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی با توجه به شاخص‌ها در حوزه گلوگاهی شبکه برق و پایداری شبکه تأکید شد.

در پایان این دوره از جلسات، گزارشی مفصل برای شرکت توانیر به منظور تخصیص بودجه به طرح‌های اصلاح و بهینه سازی شرکت‌های برق منطقه‌ای ارسال شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
0
0
جلساتی مضحک جهت اتلاف وقت. زیرا هیچ پول و بودجه ای تخصیص نمی یابد!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار