کد خبر: ۵۱۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
مجری طرح خطوط فوق توزیع برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد: خط ۶۳ کیلوولت تغذیه پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی فیروزکوه، به منظور رونق اقتصادی، حمایت از تولید و افزایش اشتغالزایی در منطقه شرق استان تهران – شهر ستان فیروزکوه برقدار شد.

به گزارش برق نیوز، "مهدی بهروز" مجری طرح خطوط فوق توزیع با اعلام این خبر افزود: با توجه به ابلاغ طرح تغذیه پست سیارشهرک صنعتی فیروزکوه از یکی از خطوط فیروزکوه – سیمان فراز فیروزکوه از سوی معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شرکت، عملیات یاد شده پس از طی فرایند انتخاب پیمانکار آغاز و ظرف مدت یک هفته قسمتی از خط برقدار شد و نهایتا ۲۸ مرداد ماه با آماده شدن پست سیار شهرک صنعتی فیروزکوه، خط ارتباطی یاد شده برقدار و تحویل بهره برداری شد.

وی با اشاره به استفاده از تجهیزات ساخت داخل مانند سیم هادی، یراق آلات، مقره ها، تیر‌های برق و سیستم زمین اضافه کرد: اتصال پست شهرک صنعتی فیروزکوه به خط سیمان فراز فیروزکوه و دریافت مجوز خاموشی این خط، نیازمند هماهنگی زیادی با شرکت سیمان فراز داشت که با همکاری و پیگیری عوامل معاونت برنامه ریزی و تحقیقات و همچنین مدیر دیسپاچینگ فوق توزیع این مهم انجام و پروژه در موعد مقرر اجر شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار