کد خبر: ۵۱۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۴ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: در وزارت نیرو و پژوهشگاه نیرو به دنبال ایجاد بازارسازی و بازاریابی برای تمام پارک‌های فناوری فعال در زمینه آب و برق هستیم.

به گزارش برق نیوز، «مجید عمیدپور» در سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی با عنوان توسعه فناوری دانش بنیان که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور مدیر کل دفتر پژوهش، فناوری و نوآوری، مدیرعامل شرکت ساتکاب، دبیر ستاد فناوری‌های حوزه آب و انرژی، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت آب و برق، معاون پژوشگاه نیرو و مدیرکل دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری برگزار شد، گفت: برنامه داریم زیست بوم درون وزارت نیرو به یک مرکز دانش بنیان تبدیل کنیم تا بتوانیم به اهدافمان در وزارت نیرو برسیم.

وی افزود: این مرکز دانش بنیان چه در حوزه آب چه در حوزه برق باید ایجاد شود چرا که نیازمند یک ارتباط بیرونی بین وزارت نیرو و شرکت‌های دانش بنیان بوده و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

عمیدپور افزود: فضای زیست بوم که متصل به وزارت نیرو است باید از المان‌های صندوق نوآوری و فناوری صنعت برق و انرژی استفاده کند البته پژوهشگاه نیرو نیز باید از فضای داخلی و ارتباط خارجی در حوزه خود در راستای اهداف دولت سیزدهم استفاده کند.

وی ادامه داد: در وزارت نیرو و پژوهشگاه نیرو به دنبال ایجاد بازارسازی و بازاریابی برای تمام پارک‌های فناوری که در زمینه آب و برق فعالیت می‌کنند، هستیم.

عمیدپور اظهار امیدواری کرد با افزایش تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی شرکت‌ها را توانمند کنیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
0
1
پژوهشگاه و وزارت نیرو چه ربطی به بازاریابی و بازار سازی پارکهای فن آوری دارند؟ مگر پارکها بخشی از وزارت نیرویند؟ پس مسئولیت معاونت مربوطه رییس جمهور چیست؟
مدیر پایگاه پژوهشگاه نیرو قرار نیست نقش بازاریاب شرکتهای فناور و دانش بنیان را بازی کند. باید زیرساختها و شرایط رشد را فراهم کند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
در متن خبر نوشته شده بازار سازی و بازاریابی!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار