کد خبر: ۵۱۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۰ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ترانسفورماتور حادثه دیده پست ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت اصلی شوش در کمتر از ۱۰ روز جایگزین و وارد مدار شد.

به گزارش برق نیوز، "سید مهرداد بلادی موسوی" بیان کرد: ترانسفورماتور ۵۰ مگاولت آمپری پست برق ۲۳۰ کیلوولت اصلی شوش که در اثر انفجار در بوشینگ ورودی آن دچار آتش‌سوزی و از مدار خارج شده بود، در کمتر از ۱۰ روز با یک ترانسفورماتور جدید تعویض و برق‌دار شد.

وی با بیان اینکه پست برق اصلی شوش ۱۰۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، افزود: با خروج یکی از ترانسفورماتور‌های این پست از مدار بلافاصله بار آن به سایر پست‌های منطقه منتقل و از خاموشی جلوگیری به عمل آمد.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: به‌رغم گرمای شدید و رطوبت بالای هوا با هماهنگی سایر واحد‌ها در مدت زمان ۹ روز ترانسفورماتور حادثه دیده جمع‌آوری و یک ترانسفورماتور جدید ۵۰ مگاولت آمپری از اهواز به شوش منتقل و در پست نصب و راه‌اندازی شد.

بلادی موسوی اضافه کرد: پست ۲۳۰ کیلوولت اصلی شوش در حال حاضر با تمام ظرفیت در مدار است و بخشی از بار منطقه را تامین می‌کند.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار