کد خبر: ۵۱۹۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۲ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱
مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: اعضای باند سارق حرفه‌ای سیم و تجهیزات برق کلانشهر اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش برق نیوز، فرشید موزری اظهار داشت: سارقان با تیراندازی به ترانس‌های برق و تخریب آن‌ها و نیز بریدن سیم و کابل‌های شبکه اقدام به سرقت سیم‌های شبکه فشار ضعیف می‌کردند که طی گزارش‌های مردمی و با همکاری عوامل انتظامی و دستگاه قضایی در عملیاتی برنامه ریزی شده دستگیر شدند.

وی افزود: این باند حین قطع سیم‌های برق شبکه توزیع در حاشیه کلانشهر اهواز شناسایی و پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با عوامل نیروی انتظامی دستگیر شدند.

موزری ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی تصریح کرد: سرقت سیم‌های شبکه توزیع برق، علاوه بر اختلال در پایداری شبکه و سلب آسایش شهروندان، موجب وارد شدن خسارت فراوان به زیر ساخت‌ها و اموال عمومی شده است.

وی با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری تحویل مقام قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد و خودرو‌های مشکوک اطراف پایه‌های برق و یا حین ارتکاب جرم مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس و یا حراست شرکت توزیع برق اهواز گزارش دهند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار