کد خبر: ۵۱۹۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: در ازای هزینه برق مصرفی منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر، پست ۱۳۳ کیلوولت بعثت از طریق تهاتر تحویل این شرکت شد.

به گزارش برق نیوز، "محمود دشت‌بزرگ" بیان کرد: پست ۱۳۳ به ۳۳ کیلوولت بعثت ماهشهر با ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر که مالکیت آن با پتروشیمی ماهشهر بوده با هزینه برق مصرفی تهاتر و مالکیت آن به برق منطقه‌ای خوزستان محول شده است.

وی با بیان اینکه ارزش تمام شده این پروژه ۲۰۵ میلیارد تومان است، تصریح کرد: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال ۱۴۰۲ وارد مدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار کرد: پست برق بعثت کمک خواهد کرد تا بخشی از بار منطقه شهرک شهید چمران و بعثت ماهشهر تامین و باعث بهبود کیفیت ولتاژ در منطقه شود.

دشت‌بزرگ اضافه کرد: نیاز بود که در این منطقه یک پست برق فوق توزیع احداث شود که با رایزنی با منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر، پست نیمه کاره بعثت با هزینه برق مصرفی تهاتر شد تا هم منطقه ویژه پتروشیمی هزینه برق مصرفی خود را پرداخت کرده باشد و هم شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بتواند با تکمیل پست بعثت، برق مورد نیاز منطقه را تامین کند.

وی گفت: این اقدام نشانی از تعامل و همکاری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با صنایع و تدابیر این شرکت برای وصول مطالبات و تامین برق مشترکان است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار