کد خبر: ۵۱۹۷۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۲ - ۲۰ مهر ۱۴۰۱
مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو، با اشاره به سیاست‌‌های این وزارتخانه در دولت سیزدهم، از نگاه ویژه وزیر نیرو به حضور مدیریتی زنان در صنعت آب و برق خبر داد.

به گزارش برق نیوز، "مریم کارگرنجفی" در نخستین گردهمایی مشاوران امور زنان وزارت نیرو در دولت سیزدهم، با اشاره به سیاست‌های این وزارتخانه، اظهار کرد: در حوزه فعالیت بانوان طی دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی انجام شده که حضور در هیئت مدیره شرکت‌ها از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه شاخص عملکرد دولت سیزدهم با شاخص دولت‌های گذشته متفاوت است، گفت: دولت آیت الله رئیسی از آغاز به کار خود در سال گذشته کار جهادی و به دور از تشریفات را یکی از اصول مهم در سیاست اجرایی معرفی کرده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو با اشاره به لزوم تقویت تبیین شرایط و برنامه‌ریزی توسط بانوان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران ارشد ویژه بانوان را ضروری دانست.

کارگرنجفی در پایان با تاکید بر ارتقای جایگاه زنان در دولت سیزدهم، گفت: ارتقای ساختاری و جایگاه بانوان و لزوم توانمندسازی آن‎ها همواره مورد تاکید وزیر نیرو بوده که امیدواریم این مهم در همه شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه دنبال شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
1
0
جالبه این خانم همیشه مشاورین بانوانی را به وزرای اصول گرا پیشنهاد میدهد که در هر برنامه ایشان میهمان ویژه بوده و ضمنا بدون رهنمودها و تایید سرکار خانم کارر نجفی مد ضلها عالی نفس هم نکشند وگرنه پستشان و خودشان میروند به ناکجا آباد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار