کد خبر: ۵۱۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۷ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات مهارت شغلی منطقه شمال کشور با اشاره به این که دومین دوره از مسابقات مهارت شغلی از ۲۲ تا ۲۵ مهر به میزبانی شرکت توزیع برق مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات هفت شرکت توزیع تهران، قزوین، البرز، گیلان، گلستان و غرب مازندران حضور دارند.

به گزارش برق نیوز، حسینی کارنامی در این مراسم افزود: این دوره از مسابقات در راستای توسعه مهارت‌های فنی و شغلی نیرو‌های فعال در بخش‌های مختلف توزیع نیروی برق کشور و ایجاد انگیزش و شکوفایی مهارت‌ها و تعیین افراد ماهر و نخبه در این صنعت برگزار می‌شود.

حسینی کارنامی، ایجاد انگیزه، افزایش دانش و مهارت بین همکاران شرکت توزیع برق، آموزش عملی افزایش کیفیت کار، آشنایی نیروی کار با تجهیزات نوین و به کار گیری دستورالعمل واحد در شرکت‌های توزیع را از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران همچنین خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات در سه رشته نصب انشعاب مشترکین تکفاز و سه فاز، احداث کابل خودنگهدار فشار ضعیف و جایگزینی کابل خودنگهدار با سیم برگزار خواهد شد.

حسینی کارنامی با اشاره به اهمیت جایگاه سیمبانان در صنعت برق کشور بر ضرورت حمایت بیشتر از این نیرو‌های خدوم و زحمتکش تأکید کرد و گفت: این قشر علیرغم همه سختی‌ها و مشکلاتی که در مسیر کار با آن مواجه اند، اما صادقانه و خلاصانه در حال خدمت رسانی به مردم کشورمان هستند.

حسینی کارنامی، تعداد مشترکان برق تحت مدیریت شرکت توزیع برق مازندران را یک و نیم میلیون مشترک اعلام کرد و با بیان این که از این میزان ۷۵ درصد مشترکان خانگی هستند، تصریح کرد: خوشبختانه امسال با یک برنامه ریزی صحیح بخشی از مشکلات ما حل شد و هیچ خاموشی برای مشترک خانگی و تجاری در اوج مصرف برق تابستان امسال اعمال نشد.

وی با بیان این که استان مازندران دارای دو شرکت توزیع مستقل است، ادامه داد: محدودیت جغرافیایی شرکت توزیع برق مازندران از گلوگاه تا آمل و فریدونکنار و دارای ۱۸ شهرستان است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران، طول شبکه ۲۰ کیلو ولت این شرکت را تقریباً ۱۴ هزار کیلومتر اعلام کرد و افزود: همچنین طول شبکه فشار ضعیف ما ۱۸ هزار کیلومتر است.

حسینی کارنامی با بیان این که تعداد ترانس‌های برق این شرکت در مازندران ۳۶ تا ۳۸ هزار دستگاه است، ادامه داد: شرکت توزیع برق مازندران ششمین شرکت توزیع کشور از نظر تعداد مشترکان است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار