کد خبر: ۵۲۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در آیین افتتاح دومین دوره مسابقات مهارت شغلی منطقه شمال کشور در ساری با بیان این که این مسابقات فرصت مناسبی برای ارائه طرح‌های نو است، گفت: این نوآوری‌ها از سوی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به مشارکت گذاشته خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، حیدری تفرشی، مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در آیین افتتاح دومین دوره مسابقات مهارت شغلی منطقه شمال کشور در ساری با بیان این که این مسابقات فرصت مناسبی برای ارائه طرح‌های نو است، گفت: این نوآوری‌ها از سوی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به مشارکت گذاشته خواهد شد.

وی با بیان این که در بحث کارگروهی بیشتر باید هم افزایی داشته باشیم و در این دوره از مسابقات کار گروهی را به معنای واقعی تمرین می‌کنیم، افزود: برگزاری این مسابقات فرصت مغتنمی برای تعامل چهره به چهره و سازمانی است که در پایان این دوره تقویت خواهد شد.

حیدری تفرشی، توجه جدی به برند سازمانی را از دیگر ویژگی‌های این دوره از مسابقات اعلام کرد و گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف برای تعریف و اجرای پروژه‌های بهبود در دستور کار قرار دارد.

مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور با بیان این که در این مسابقات، استاندارد‌های جاری وزارت نیرو به صورت دقیق اجرا خواهد شد، ادامه داد: از این پس بحثی تحت عنوان مسابقات مهارت شغلی نخواهیم شد و به جای آن یک جشنواره‌ای برگزار خواهیم کرد که کمیته راهبردی در آن امتیاز آیتم زمان را به حداقل ممکن کاهش داده است.

وی با تأکید براین که کار‌ها و وظایف سازمانی باید با دقت و با آرامش خاطر و بدون کوچکترینن استرسی انجام شود، تصریح کرد: بنابراین نباید زمینه مخاطره را در انجام عملیات ایجاد کنیم.

حیدری تفرشی بر ضرورت رعایت کامل ایمنی فردی و گروهی در انجام کار تأکید کرد و افزود: این دوره از مسابقات فرصت مغتنمی برای آموزش است که باید به آن توجه ویژه شود.

مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور با بیان این که این مسابقات فرصتی برای شناسایی خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها است، گفت: شناسایی، معرفی و به کارگیری تجهیزات نوین در این دوره از مسابقات مورد توجه است.

وی، برداشت سرپرستان و مدیران از نحوه اجرای عملیات گروه ها، تجزیه و تحلیل آن‌ها و ایجاد سازوکار لازم برای کاربرد خلاقیت‌ها را از جمله اهداف این مسابقات عنوان کرد.

حیدری تفرشی، همچنین خاطرنشان کرد: تمرین عملی، روحیه همکاری، تطبیق با شرایط و انحراف پذیری، مدیریت زمان، روابط عمومی بالا و مهارت حل مشکل و توانایی کار تیمی از جمله نتایج این دوره از مسابقات خواهد بود.

مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در پایان سخنان خود بیان داشت: برگزاری این مسابقات می‌تواند فضای عمومی کار را تغییر دهد و دستاورد‌های ارزشمندی را با خود به همراه خواهد داشت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
.... باز در مازندارن بابت مهارت های شغلی نونش تو روغن افتاد که کل خریدها رو از فروشگاه که خودش در ساری فروشگاه لوازم ایمنی داره رو انجام میده مثل همیشه که پیمانکارها رو به زور میفرسته که برند از فروشگاهش خرید کنند تا صلاحیت ایمنی شونو تایید کنه بابت لوازم ایمنی که بابت مهارت های شغلی که در مازندارن شد همه رو از فروشگاه خودش خریداری کرد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار