کد خبر: ۵۲۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۵ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از شست و شوی یک هزار و ۴۷۵ کیلومتر از شبکه برق فشار متوسط اهواز خبر داد.

به گزارش برق نیوز، عبدالحمیدعباس شیاری اظهار کرد: هر سال با توجه به اقلیم منطقه و نشست آلاینده‌ها روی شبکه، نیاز است کار شست و شوی تجهیزات برق در راستای پایداری خطوط پیش از نخستین بارندگی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و آب مقطر بدون اعمال خاموشی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز است خطوط به صورت گسترده شست و شو شوند، افزود: تاکنون یک هزار و ۴۷۵ کیلومتر از شبکه برق فشار متوسط اهواز با حضور گروه نگهداری و تعمیرات خط گرم به طور کامل با استفاده از آب مقطر شست و شو و رفع آلایندگی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: همچنین تاکنون ۸ هزار و ۶۰۰ دستگاه ترانسفورماتور و کلیه خروجی‌های ۵۱ ایستگاه برق کلانشهر اهواز تا شعاع یک کیلومتر با هدف افزایش ضریب پایداری شبکه برق اهواز شست و شو شده است.

شیاری ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روزانه ۵۰ هزار لیتر آب مقطر برای شست و شوی طول خطوط فشار متوسط اهواز، توسط خودرو‌های پیشرفته مقره‌شو از نیروگاه رامین اهواز بارگیری و برای اجرای عملیات به مناطق مشخص شده منتقل می‌شوند تا عملیات شست و شو به بهترین شکل اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت:به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از اخلال در بازار، عملیات شست و شوی خطوط در معابر پرتراکم در روز‌های تعطیل انجام می‌شود تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

وی در پایان گفت: با توجه به وجود شرایط خاص آب و هوایی در اهواز، شبکه برق اهواز به یک شبکه خاص تبدیل شده است و برای حفظ پایداری این شبکه نیاز است تا اقداماتی مثل شست و شوی خطوط اجرایی شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار