کد خبر: ۵۲۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۷ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱
طی ماه گذشته، مدیرعامل و ۴ مدیر ارشد شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به صورت مستقیم، پاسخگوی تماس تلفنی شهروندان تهرانی بودند.

به گزارش برق نیوز، پیرو راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران ارشد برق پایتخت، طی یک ماه گذشته، مدیرعامل و ۴ تن از مدیران این شرکت، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مشترکان برق شهر تهران بودند.

در نخستین روز از راه اندازی این سامانه، کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و پس از آن و طی هفته‌های بعد، حمیدرضا ملکی وش؛ قائم مقام مدیرعامل، مسعود قاسمی؛ معاون منابع انسانی، فیروزه رامش خواه؛ معاون مهندسی و نظارت و کاظم دهقان پور مدیر حراست و امور محرمانه این شرکت با حضور در محل سامانه ۸۵۱۲۱ این شرکت به سوالات و درخواست‌های مشترکان برق و شهروندان تهرانی پاسخ دادند.

شایان ذکر است؛ در ادامه اجرای طرح‌های مرتبط با تکریم مشترکان و در راستای ایجاد شفافیت کاری، پاسخدهی مسئولانه، تسهیل در ارائه خدمات و حذف پیچیدگی‌های ارتباط مردم با مسئولان، شهروندان تهرانی قادرند روز‌های یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ تا ۱۲ به صورت مستقیم از طریق شماره تلفن پنج رقمی ۸۵۱۲۱ با مدیرعامل یا مدیران ارشد این شرکت، به صورت تلفنی و بی واسطه، صحبت و مسائل و مشکلات خود را در حوزه برق، مطرح و پیگیری کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
15
نمیدونم تاریخ مصرف این فیلمها کی تموم میشه. حتی خلاقیت نوستن یه سناریوی جدید هم ندارن. وقتی یه کسی که ته تخصصش تلفنچی بودنه بزارن مدیر عامل به جز این هم نمیشه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار