کد خبر: ۵۲۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷:۵۸ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱
اله داد، معاون هماهنگی انتقال توانیر از تخصیص دو هزار میلیارد تومان برای اصلاح و نوسازی شبکه‌های برق در مازندران خبر داد.

به گزارش برق نیوز، محمد اله داد از تخصیص دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح و توسعه و نوسازی شبکه‌های برق مازندران خبر داد و گفت: امسال با همکاری مشترکان، بیش از ۱۵ درصد برق صنایع بیشتر از سال قبل تامین شد.

وی ادامه داد: برای اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق پروژه‌های خوبی تعریف شد و امیدواریم سال آینده این طرح طبق تقویم پیش بینی شده، پیش رود.

وی افزود: دو هزار میلیارد تومان برای اصلاح و بهینه‌های شبکه‌های برق استان مازندران تعریف شده است و تلاش داریم پروژه‌های اضطرار و تقویت را برای بهینه سازی شبکه‌ها و رفع افت ولتاژ در اولویت قرار دایم.

اله داد یادآور شد: با اجرای پروژه ها، پایداری شبکه‌ها در سال‌های آتی بیشتر می‌شود.

موسوی تاکامی مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران نیز از نصب هزار و ۵۰۰ مگاولت آمپر تابستان امسال در استان خبر داد و گفت: این میزان ۲۵ درصد ظرفیت پیک برق استان محسوب می‌شود و خوشبختانه توانستیم از پیک تابستان به خوبی عبور کنیم.

 

منبع: بازار

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار