کد خبر: ۵۲۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸:۱۸ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان‌جنوبی از اضافه شدن سه دستگاه بالابر به ناوگان خودرویی این شرکت و مجهز شدن تمامی شهرستان‌های ۱۱ گانه استان به بالابر خط گرم فرمان از راه نزدیک، خبر داد.

به گزارش برق نیوز، "مهدی دادگر" اظهار داشت: این سه دستگاه بالابر با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد تومان خریداری و تجهیز شده که پس از پیاده‌سازی نظام مدیریت آراستگی در اختیار مدیریت توزیع برق شهرستان‌های استان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف کاهش خاموشی‌ها، افزایش رضایت‌مندی مشترکان، تسریع در خدمات‌رسانی مطلوب و تامین برق پایدار تمامی مناطق استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان‌جنوبی تجهیز ناوگان خودرویی و عملیاتی را جزو برنامه‌های مهم و اولویت‌دار این شرکت بیان کرد و گفت: در حال حاضر تعداد ۴۴ خودروی سبک و ۳۳ خودروی سنگین و جرثقیل در شرکت توزیع برق این استان به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکان در حال فعالیت هستند.

وی مجهز بودن پرسنل عملیاتی به تجهیزات ایمن و به روز را برای حضور به موقع و افزایش ایمنی ماموریت‌های این شرکت ضروری دانست و بیان کرد: با حمایت‌های مدیریت محترم عامل و بودجه اختصاص یافته، تامین خودرو‌های باکیفیت و جدید و تجهیزات مناسب و پیشرفته در دستور کار این واحد قرار دارد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار