کد خبر: ۵۲۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۸ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از آغاز عملیات تعمیر خطوط برق از ۲۳ مهر ماه به مدت یک ماه خبر داد.

به گزارش برق نیوز، عباس حسامی با اشاره به اهمیت تعمیرات پیشگیرانه خطوط برق به منظور جلوگیری از اتصالات خطوط و قطعی برق گفت: این اقدام علاوه بر اینکه به مدیریت دارایی‌های فیزیکی و استفاده بهینه از امکانات و سرمایه‌های شرکت کمک می‌کند، در عمل زمینه ساز افزایش رضایتمندی مشترکین و تامین برق پایدار و مطمئن است.

وی در تشریح جزئیات انجام عملیات تعمیرات پیشگیرانه گفت: برای تحقق این امر برنامه ریزی‌های لازم جهت شناسایی فیدر‌های ۲۰ کیلو ولت ناپایدار به وسیله تجهیزات مدرن از قبیل دوربین ترموویژن و دستگاه آلتراسونیک صورت گرفته است و پس از پایش و احصای لیست فیدر‌های ناپایدار، اقدامات و هماهنگی‌های لازم جهت تامین تجهیزات مورد نیاز، انجام سرویس و تعمیرات لازم به روش خط گرم (بدون اعمال خاموشی و قطعی برق) به عمل آمده است.

حسامی افزود: عملیات تعمیرات پیشگیرانه در شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر از ۲۳ مهر ماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین تعمیراتی مطابق با روش‌های استاندارد جهانی تاکید کرد و افزود: پس از اتمام عملیات، میزان پایداری و تاب آوری شبکه‌های برق به مقدار قابل توجهی افزایش یافته و شاهد کاهش خاموشی‌ها در طول سال خواهیم بود.

حسامی تاکید کرد: وضعیت شاخص‌های قابلیت اطمینان شبکه شرکت توزیع نیروی برق تبریز نسبت به میانگین کشوری در سطح بالایی است و امید می‌رود با ادامه روند کنونی، شبکه توزیع نیروی برق تبریز از نظر وضعیت پایداری جزء سه شرکت اول در سطح کشور قرار بگیرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار