کد خبر: ۵۲۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۷ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از کشف یک محموله ۸۰۰ کیلوگرمی از سیم‌های سرقت شده شبکه‌های توزیع برق استان در منطقه آقا سیدشریف شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش برق نیوز، محمدتقی مهدی زاده افزود: با پیگیری ویژه حراست و امور محرمانه این شرکت و مدیریت توزیع برق شهرستان رشت و همکاری اداره آگاهی استان ۸۰۰ کیلوگرم سیم‌های برق سرقتی کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق به یکی از مشکلات اساسی این صنعت مبدل شده است؛ این واقعه و ناهنجاری اجتماعی نه تنها به این صنعت زیربنایی به طور مستقیم آسیب‌های جدی می‌رساند بلکه به مشترکین و تولیدات کشاورزی، صنعتی، تجاری و به طور کلی افراد جامعه نیز زیان‌های عمده‌ای وارد می‌کند.

وی تصریح کرد: هر گونه اقدام برای کاهش و مهار این جرم و بزه اجتماعی بیش از همه به نفع کل آحاد جامعه خواهد بود.

مهدی زاده در خصوص روش‌های مشارکت مردمی در حفظ و پاسداری از این سرمایه ملی به عنوان مالکان اصلی اموال عمومی گفت: گزارش به‌موقع هم‌استانی‌های پس از اطلاع از خاموشی‌های مشکوک و طولانی مدت بویژه در ساعات غیرپیک و اولیه صبح به واحد اتفاقات برق محل و تماس با سامانه تلفنی ۱۲۱ و همچنین ثبت آنی و آنلاین گزارشات فوق در سامانه کاربردی «برق من» از مهمترین روش‌های مقابله و مشارکت در موضوع کاهش سرقت سیم‌های برق و متعاقباً افزایش میزان پایداری شبکه‌های توزیع در سطح استان است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار