کد خبر: ۵۲۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۹ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از سرقت خطرآبرین برق از پایه‌های روشنایی معابر در خیابان امام خیمنی (ره) ارومیه خبر داد و گفت: درپوش این پایه‌های روشنایی یا توسط دستفروشان دستکاری و یا به سرقت می‌رود.

به گزارش برق نیوز، طاهر کیامهر با بیان اینکه ۸۰ پایه چراغ روشن معابر در خیابان امام ارومیه وجود دارد، اظهار کرد: درپوش فیوز این پایه‌های روشنایی یا به سرقت رفتند و یا توسط دستفروشان جدا شده تا روشنایی بساط خود را از طریق کابل برق موجود، فراهم کنند.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به نبود درپوش جعبه فیوز پایه‌های روشنایی، بیرون ماندن سیم پیچی و احتمال بروز حادثه برای عابرین، آیا اقدامات اصلاحی در این رابطه انجام شده است؟ افزود: پایه‌های روشنایی معابر به طور مداوم بازدید و در صورت نبود درپوش فیوز، اقدامات لازم برای نصب درپوش جدید و جلوگیری از خطرات احتمالی انجام می‌شود، اما متاسفانه پس از مدتی این دوباره این درپوش‌ها یا توسط دست فروشان جدا می‌شود و یا به سرقت می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا جعبه فیوز‌های پایه‌های روشنایی خیابان امام حذف و از طریق هوایی اقدام به سیم کشی این پایه‌ها کنیم که متاسفانه به دلیل قدمت منطقه انجام این طرح مورد تایید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قرار نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: لازمه سیم کشی هوایی پایه‌های روشنایی خیابان امام، نصب ۱۶ تیر برق جدید است که شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در صورت تایید اداره کل میراث فرهنگی، می‌تواند سریعا برای اجرای آن اقدام لازم را انجام دهد.

سرقت درپوش‌های جعبه فیوز پایه‌های روشنایی معابر در پارک‌ها و معابر پر تردد می‌تواند برای عابرین بویژه کودکان خطر آفرین باشد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار