کد خبر: ۵۲۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۹ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱
در راستای تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه و گسترش همکاری‌های علمی و تحقیقاتی تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه نیرو و برق منطقه‌ای آذربایجان منعقد گردید.

به گزارش برق نیوز، این تفاهم نامه همکاری با در نظر گرفتن امکانات طرفین اعم از نیروی انسانی محقق، فناوری‌های موجود، منابع مالی، داده و امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری میان طرفین مبادله شد.

- برگرازی دوره‌های آموزشی تخصصی و کاربردی (بین‌المللی و داخلی)، در حوزه برق و انرژی و صدور گواهینامه در چارچوب قوانین و مقررات، ارتقای نظام صلاحیت حرفه‌ای فعالان و کارکنان شرکت‌های پیمانکار و خدمات دهنده صنعت برق

- توسعه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های زیربنایی، آزمایشگاهی و کارگاهی و تامین امکانات لازم در جهت توسعه فناوری‌های مورد نیاز صنعت برق از طریق راه‌اندازی پارک علم و فناوری نیرو شعبه آذربایجان و ارکان مرتبط (کارخانه نوآوری، مرکز رشد و...) به منظور حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان غرب کشور

- ارتقاء تاب‌آوری اکوسیستم تامین تجهیزات مورد نیاز صنعت برق از طریق توسعه فناوری و ساخت داخل در شرکت‌های فناور

- برگزاری رویداد‌های استارت‌آپی و فن بازار برای به هم‌رسانی عرضه و تقاضای محصولات فناورانه

و تعریف و اجرای پروژه‌های (پایلوت‌های) فناورانه مورد نیاز شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان از جمله زمینه‌های همکاری قید شده در این تفاهم نامه می‌باشد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار