کد خبر: ۵۲۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۸ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱
نمایشگاهی که روزگاری با بیش از ۵۵۰ شرکت برگزار میشد این روز‌ها با درایت و همت مسئولان به کمتر از ۳۰۰ شرکت تنزل یافته است. ترافیکی که از مدیریت ضعیف برگزار کنندگان در پیش بینی فضای مناسب و کافی برای این رویداد حاصل شده، حالا گریبان شرکت‌های متقاضی را گرفته و در شرایطی که به دلیل اعتراضات سراسری در ایران و محدودیت‌های اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، نمایشگاه صنعت برق می‌توانست بخشی از مشکلات صنعت برقی‌ها را حل کند، خود به معضلی دوباره بدل گردیده است. سندیکای صنعت برق ایران و دیگر تشکل‌های صنفی برقی که باید داد شرکت‌های عضو و حتی غیرعضو خود را بزنند صرفا به گرفتن غرفه‌ای برای خود بسنده کرده و نقش بازاریاب نمایشگاه‌ها را بازی می‌کنند.

سرویس صنعت برق نیوز: نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران بعنوان بزرگترین رویداد اقتصادی بخش خصوصی در سال‌های گذشته بدلیل شرایط پاندومی کرونا با رکود قابل توجهی روبه رو شده بود و امسال پیش بینی می شد شرایط بهتری از قبل پیدا کند، اما گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد امسال نیز ظرفیت محدود سالن‌ها برخی از شرکت‌های متقاضی حضور در نمایشگاه را دچار مشکل کرده و نتوانسته اند مجوز حضور در این رویداد را بگیرند و یا مجبور شده اند در فضایی نامناسب و با متراژ پایین در نمایشگاه حاضر شوند.

محدودیت فضا باعث ایجاد ترافیک مصنوعی در تخصیص غرفه و فضای نمایشگاهی به صاحبان مشاغل و شرکت‌های برقی شده است. ترافیکی که از مدیریت ضعیف برگزار کنندگان در پیش بینی فضای مناسب و کافی برای این رویداد حاصل شده، حالا گریبان شرکت‌های متقاضی را گرفته و در شرایطی که به دلیل اعتراضات سراسری در ایران و محدودیت‌های اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، نمایشگاه صنعت برق می‌توانست بخشی از مشکلات صنعت برقی‌ها را حل کند، خود به معضلی دوباره بدل گردیده است.

انتقادات به نحوه برگزاری بزرگترین رویداد تخصصی برق ایران همیشه وجود داشته، اما برق نیوز بعنوان پربازدیدترین رسانه تخصصی برق ایران در سال‌های گذشته تلاش کرده تا با پوشش این رویداد به برگزاری بهتر آن کمک شود. امسال علاوه بر پوشش برنامه‌ها و جذابیت‌های این رویداد، مشکلات، چالش‌ها و ضعف‌های برگزاری نمایشگاه را در مصاحبه با شرکت کنندگان نمایشگاه اطلاع رسانی خواهیم کرد تا نقش موثرتری در بهبود شرایط فعلی داشته باشیم.

تا فرصت هست به تقاضای شرکت فعالان بخش خصوصی در نمایشگاه و ایجاد فرصت برابر برای همه کسب و کار‌ها پاسخ دهید تا شاید با حضور در این رویداد بزرگ بخشی از رکود اقتصادی حاکم بر کسب و کار‌های آنها جبران گردد. سندیکای صنعت برق ایران و دیگر تشکل‌های صنفی برقی که باید داد شرکت‌های عضو و حتی غیرعضو خود را بزنند صرفا به گرفتن غرفه‌ای برای خود بسنده کرده و نقش بازاریاب نمایشگاه‌ها را بازی می‌کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران، ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد. سال گذشته این نمایشگاه از ۷ تا ۱۰ آبان ماه با حضور ۲۸۴ شرکت برگزار شد. نمایشگاهی که روزگاری با بیش از ۵۵۰ شرکت برگزار میشد این روز‌ها با درایت و همت مسئولان به کمتر از ۳۰۰ شرکت تنزل یافته است.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
19
ما که توی این نمایشگاه و در دیگر رویدادها تا شرایط کشور اینطوری باشه شرکت نمیکنیم. شرکت در نمایشگاهها توی شرایط فعلی مانند شرکت در انتخابات، نه تنها به حل کردن مشکلات کشور کمک نمیکنه، که به نوعی توسط وزرات نیرو به راضی بودن از شرایط موجود و حتی تایید عملکرد خودش توسط شرکت کنندگان تعبیر خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
6
همه مشکلات مملکت از درایت و همت مسئولان است.
ناراحت نشو برق نیوز جان
ناشناس
|
France
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
2
اشتباه تیتر زدید. مدیریت ضعیف مشکلساز نیست. اگر ضعف را مدیریت میکردند عالی بود. ضعف مدیریت است که مشکلساز است.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
1
10
کاظمی رئیس روابط عمومی وزارت نیرو معاونش را بازنشست کرد و بقیه آدم های توانمند هم از پیشش رفتن. اینطوریه که الان نمایشگاه کلا مسئول نداره و هیچ کسی پیگیر نیست. نمایشگاه برق با سر زمین خورده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
7
سالهاست یک شرکت برگزار کننده نمایشگاه شده است. جالبه هر دولتی هم سرکار می آید باز هم می دهند به همین شرکت. بهتر نیست واقعا رقابتی ایجاد شود تا احترام بخش خصوصی حفظ شود و این شرکت چنین برخوردی با ما نکند؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار