کد خبر: ۵۲۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۶ - ۱۰ آبان ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۴ سارق و دو مالخر مرتبط با آنان با کشف ۴۲ فقره سرقت سیم و قطعات ترانس برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم و کابل و قطعات ترانس برق در چند نقطه از شهر و مناطق روستایی، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی ۴ متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و آنان را طی یک چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری مواد مخدر از آن‌ها کشف کردند.

او افزود: این سارقان در مواجهه با اسناد و مدارک موجود ضمن معرفی دو مالخر مرتبط با خود به ۴۲ فقره سرقت سرقت سیم و کابل و قطعات ترانس برق اعتراف کردند و برخی اقلام مسروقه شامل ۵۰۰ متر سیم برق، ۱۳ کیلوگرم کابل فشار قوی برق، قطعات ترانس برق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه این متهمان به صورت باندی با دو خودرو، مکان‌های کم تردد شهری و روستایی را انتخاب و دست به سرقت می‌زدند گفت: این سارقان در روند بازجویی‌های پلیسی به انجام ۴۲ فقره سرقت تجهیزات برق رسانی در مناطق مختلف شهرستان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار