کد خبر: ۵۲۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۹ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱
مدیرعامل برق پایتخت از رصد و کنترل هوشمند شبکه برق شهر تهران در تمامی ساعات شبانه روز خبر داد.

به گزارش برق نیوز، "کامبیز ناظریان" همزمان با برگزاری نشست شورای معاونین این شرکت، با اشاره به این که با توجه به شرایط خاص صنعت برق کشور و رشد تقاضا در بخش انرژی، تامین نیاز شبکه برق این کلان شهر به ویژه در تابستان ۱۴۰۱ امری غیرممکن به نظر می‌رسید گفت: علیرغم محدودیت‌های موجود، با همکاری شهروندان و مشترکان تهرانی و همچنین استفاده از فناوری‌های رویت پذیری و مدیریت بار شبکه، در طول فصل تابستان شاهد اختلالی در تامین برق هموطنان تهرانی نبودیم.

وی افزود: در حوزه اهداف تعیین شده دولت الکترونیک و غیرحضوری سازی خدمات به شهروندان به عنوان یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری این شرکت در راستای تحول درون و برون سازمانی، برنامه‌های کلان و استراتژیکی طراحی شده که با اجرای آن در آینده‌ای نزدیک، شاهد شکوفایی بیش از گذشته در دستاورد‌های مرتبط با شبکه برق پایتخت و خدمات ارائه شده به هموطنان تهرانی خواهیم بود.

"ناظریان" از استفاده از فناوری‌های نوین و مبتنی بر دانش روز به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این شرکت نام برد و با بیان این که استفاده از فناوری GIS توانسته است کیفیت وسرعت پاسخگویی به نیاز‌های مشترکان برق شهر تهران را به صورت بسیار چشمگیری افزایش دهد ابراز امیدواری کرد با توسعه نفوذ سامانه‌های مبتنی بر داده‌های اطلاعات مکانی شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت برق کشور در حوزه خدمات برون سازمانی باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در ادامه خاطرنشان کرد شهر تهران با بیش از ۴.۵ میلیون مشترک، محل استقرار مهم‌ترین دستگاه‌های اجرایی ملی و بین المللی است و این مساله، حفظ پایداری شبکه برق این کلان شهر به ویژه در شرایط بحرانی را دوچندان پراهمیت کرده است.

وی افزود: در همین راستا و در هفته پدافند غیرعامل همزمان با سایر نقاط کشور، رزمایش پایش مولد‌های برق مشترکان بزرگ شهر تهران، برگزار و آمادگی این دسته از مشترکان به منظور استفاده از مولد‌های برق در شرایط اضطراری مورد بررسی قرار گرفت.

"کامبیز ناظریان" در پایان ضمن قدردانی از همکاران خود ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های تدوین شده و در دست اقدام، دستاورد‌های بزرگی در حوزه ارائه خدمات به مشترکان برق شهر تهران، حاصل خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
24
مملکت دست چه کسانی افتاده ما که نفهمیدیم این بنده خدا می خواد چکار کنه و با چه پروژه ای می خوادکار انجام بده کامل معلومه خواسته یه جلسه تشکیل بده و چند نفر جمع کنه براشون شو نشان بده.آیندگان قضاوت خواهند کرد این دولت را
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار