کد خبر: ۵۲۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۱ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بازدید از پروژه آزادراه تهران شمال اعلام کرد: فاز نخست برق رسانی به این طرح بزرگ ملی و کشوری به پایان رسیده است؛ فاز دوم تامین انرژی این پروژه تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

به گزارش برق نیوز، "کامبیز ناظریان" در بازدید از روند پیشرفت ساخت آزادراه تهران شمال و فرآیند نیرورسانی این طرح گفت: با توجه به اهمیت سرعت بخشیدن به روند ساخت آزادراه تهران شمال به عنوان یک طرح بزرگ ملی، با هدف تسریع در بهره برداری و ارائه خدمات به هموطنان، برق رسانی به این پروژه به صورت فوق العاده در دستور کار این شرکت قرار گرفته و در این راستا، فاز نخست اجرای عملیات نیرورسانی و تامین برق این آزادراه مشتمل بر تامین انشعابات روشنایی، جت فن‌ها و سامانه‌های اعلام حریق و کنترل هوشمند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان رسید.

وی با بیان این که تامین برق این آزادراه با توجه به طول بالغ بر ۱۲۰ کیلومتر و قرارگیری بخش اعظم طرح در مسیر تونلی و همچنین شرایط خاص جغرافیایی محل، از سختی‌های خاص خود برخوردار است ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط مدیریت و کارکنان منطقه برق آزادی از مناطق ۲۲ گانه برق شهر تهران که وظیفه طراحی، اجرا و نظارت بر نیرورسانی به این طرح را بر عهده داشته اند تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده فاز دوم تامین برق این آزادراه نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار