کد خبر: ۵۲۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۸ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱
با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان تفاهم نامه همکاری فی مابین سامانه سامد ۱۱۱ و شرکت برق منطقه‌ای سمنان منعقد و مبادله شد.

به گزارش برق نیوز، در این تفاهم نامه که از سوی محمود قدرتی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان و  مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان منعقد شد، آمده است: کلیه نامه‌های دریافتی از مردم توسط سامانه ۱۱۱ استان سمنان که مرتبط با حوزه کاری شرکت برق منطقه‌ای سمنان باشد صرفا از بستر سامد جهت بررسی و اقدام لازم به این شرکت ارجاع می‌شود.

همچنین در تفاهم نامه فوق تصریح شده است: کلیه موارد با هر ماهیتی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشاهده، بررسی و جهت اقدام به مراجع ذیربط ارجاع و نتیجه نهایی اقدامات توسط این شرکت در سیستم سامد ثبت و رونوشتی از نتیجه به متقاضی اعلام شود.

مدت زمان بررسی و اعلام نتیجه در سامانه سامد هفت روز کاری است و شرکت برق منطقه‌ای سمنان موظف است در فواصل سه ماهه، شش ماهه و یکساله گزارشی از اقدامات صورت گرفته بر روی یکایک موارد ارجاعی تهیه و به سامد ارسال نماید.

به منظور سهولت دسترسی مردم جهت پیگیری تقاضای خود، رابط سامد در شرکت برق منطقه‌ای سمنان مشخص گردیده و شماره تماس ۳۱۱۰۲۳۲۲ جهت اطلاع سانی و دسترسی عموم برای پیگیری موارد در این شرکت تعیین شده است.

ارسال آخرین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی در حوزه خدمات این شرکت به سامد و اطلاع رسانی از آخرین تغییرات به سامانه سامد از دیگر مفاد این تفاهم نامه می‌باشد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار