کد خبر: ۵۲۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان تهران با تاکید بر اینکه پایداری و تامین برق مصرفی تاسیسات آب در اولویت است، گفت: تمامی ادارات زیرمجموعه این وزارتخانه در استان تهران موظفند حداقل ۳۰ درصد مصرف آب و برق در ساختمان‌های تابعه خود را کاهش دهند.

به گزارش برق نیوز، "کامبیز ناظریان" در دومین نشست شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان تهران که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد، با تاکید بر اینکه تغییرات اقلیمی نه تنها یک مسئله ملی که موضوعی جهانی است و همین امر اهمیت حفظ و نگهداشت منابع و مدیریت صحیح مصرف انرژی را دوچندان کرده است، گفت: در استان تهران بخش قابل توجهی از حامل‌های انرژی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی مصرف می‌شود و به همین دلیل ضروری است این دسته از مشترکان با مدیریت صحیح منابع، الگویی موثر برای سایر بخش‌های جامعه باشند.

ناظریان تاکید کرد: در همین راستا تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت نیرو در استان تهران مکلفند به صورت جدی مدیریت منابع انرژی و کاهش محسوس مصرف آب و برق به میزان حداقل ۳۰ درصد را در دستور کار خود قرار دهند و امید می‌رود سایر دستگاه‌های اداری تابع وزارتخانه‌های دیگر نیز به این موضوع توجه داشته و ترویج هرچه بیشتر راهکار‌های مدیریت مصرف آب و برق را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان تهران و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین با اشاره به اینکه مردم نشان دادند با درک اهمیت مقوله انرژی و لزوم جلوگیری از هدررفت منابع طبیعی و همچنین ممانعت از آلودگی بیشتر محیط زیست، همراه و همکار وزارت نیرو در مدیریت مصرف برق هستند، گفت: این همراهی و همکاری ارزنده مشترکان برق بود که در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این صنعت منجر به مدیریت شایسته مصرف برق در فصل تابستان سال جاری و جلوگیری از اختلال در تامین برق هموطنان شد و امید می‌رود با تداوم این همکاری به ویژه در حوزه آب شاهد بهبود روزافزون وضعیت منابع انرژی کشور باشیم.

ناظریان تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه اقلیمی کشور، تامین برق مورد نیاز تاسیسات آب به‌ویژه چاه‌های آب شرب در اولویت قرار دارد و تمامی شرکت‌های توزیع برق در استان، موظف به پیگیری درخواست‌های مرتبط با انشعابات این چاه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
لطفا اول کولر گازی ها را جمع کنید، بعضی از عزیزان به علت کم تحرکی وزن اضافه دارند در زمستان هم کولر گازی روشن می کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار