کد خبر: ۵۲۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱
مدیر دفتر ایمنی شرکت توانیر با بیان اینکه مجموعه مسئولان و مدیران بخش‌های مختلف و همچنین خود کارکنان مسئولیت ایمنی را برعهده دارند، گفت: برای جلوگیری از وقوع حوادث، توجه به منابع انسانی و ایمنی از ضروریات است.

به گزارش برق نیوز، "عباس جریان‌قلم" در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک ایمنی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان و مدیران دفاتر ایمنی شرکت‌های توزیع برق کشور به میزبانی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: پیشگیری از حادثه در شرایطی مقدور است که نیروی انسانی به کار گرفته شده در عملیات‌ها واجد شرایط لازم بوده و آموزش‌های لازم را دیده باشند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد هر تغییری در شبکه باید طرح و مسئول اجرای آن از پیش مشخص و تعیین شده باشد، گفت: توجه به آموزش قبل از انجام کار نیز از دیگر موضوعات مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توانیر بیان کرد: حادثه به خودی خود به وجود نمی‌آید و ما نیز در به وجود آمدن نقش داریم، بنابراین همکاران باید آموزش‌های لازم را دیده باشند و حین کار استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه این مراسم اظهار داشت: این برنامه‌ها با هدف توجه به اصول ایمنی و رعایت دقیق و صحیح موارد ایمنی توسط همکاران برگزار می‌شود.

علی سهرابی بیدار با بیان اینکه رعایت ایمنی اولویت نخست ما است، گفت: در این راستا نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای رعایت اصول ایمنی اقدام شده تا همکاران اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امر داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم توجه مدیران به حالات روحی و روانی همکاران، تصریح کرد: رانندگان و سیمبانان مسئولیت خطیری دارند بنابراین باید به فرایند اجرای کار و رعایت ایمنی توجه جدی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه هزینه کردن در زمینه ایمنی، به نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: حفظ جان انسان‌ها و همکاران مسئولیت و تکلیف همه ما است که باید نسبت به اهمیت آن آگاه باشیم و برای آن وقت بگذاریم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) گفت: توجه به این سه مهم به صورت هم‌زمان مسئولیتی است که در برابر همکاران و آیندگان بر عهده ما است.

سهرابی بیدار در ادامه به لزوم تجزیه و تحلیل حوادث رخ داده تاکید کرد و افزود: با تجزیه و تحلیل حوادث روی داده می‌توان از تکرار آن پیشگیری کرد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
1
اولین صبحگاه مشترک ایمنی با برنامه ریزی مناسب و محتوای عالی در سطح کشور . دست مریزاد
پاسخ ها
یک مهندس
| Iran (Islamic Republic of)
ضمن تشکر ازیشون کاش به رعایت استانداردهای مربوطه هم اشاره میداشتند.. چون گویا مثل اکثر جلسات به همه چیز اشاره میشه بجز استانداردهای مصوب در زمینه موضوع مورد بحث در جلسه.!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
0
ازموتوری نگیرید مسئولین خوب نیست دیگه یه شرکت نوزیع سراغ دارم هر روز به جای اینکه تجهیزات تکمیل کنه ونو کنه تحویل بده نیرو بره سرکار سطح ایمنی رو ببره بالا نیرو پرسنل میبرن دفترشون میگن تعهد بنویس امروز میری سرکار برق نگیرتت برو سرکارت. ای خدا من دروغ میگم نگذر ازمن.چرا مسئولین اینقدر صحبت میکنند بیایید چهار روز چهارتا عکس خوشگل بندازید چهار صبا دیگه یه پست بالاتر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار