کد خبر: ۵۲۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۷ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان از برق‌دار شدن و بهره‌برداری آزمایشی پروژه احداث پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان از برق‌دار شدن، راه‌اندازی و بهره‌برداری آزمایشی پروژه احداث پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان خبر داد.

وی بیان کرد: پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان با هدف تأمین برق مصرفی مورد نیاز این شهرک صنعتی احداث شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: احداث این پست ضمن تأمین برق شهرک صنعتی دامغان و پشتیبانی از مصارف برق خانگی، موجب افزایش قابلیت مانور و افزایش قابلیت اطمینان در شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه نیز می‌شود.

وفایی با اشاره به تأمین بخش عمده تجهیزات و سیستم‌های پروژه از داخل کشور و به‌روز بودن سیستم‌های حفاظت و کنترل به کار رفته در این پروژه افزود: با هدف کاهش هزینه‌های نیروی انسانی و ارتقای سطح فنی در عملکرد اپراتوری، این پروژه قابلیت بدون اپراتور بودن (Unmanned) را دارد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات پایش شبکه و انجام فرامین از راه دور نیز از دیگر مزایای فنی این پست برق است که زمینه بهره‌برداری مؤثرتر از پست در شرایط بحران را فراهم خواهد کرد.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار