کد خبر: ۵۲۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۶ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱
عبدالرسول پیشاهنگ، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با صدور حکمی «علی سیستانی نیا» را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان منصوب کرد.

به گزارش برق نیوز، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان با حضور ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با بیان اینکه یکپارچگی در تمام ابعاد، یکی از مزیت‌های این صنعت است، گفت: صنعت برق اصلی‌ترین زیرساخت کشور بوده و همه ابعاد کشور وابسته به این صنعت است که این وابستگی روز به روز بیشتر می‌شود.

وی بر لزوم انسجام درون بخشی در مجموعه نیروگاه شهید سلیمانی تاکید و مطرح کرد: این انسجام لازمه هر سازمان پویایی بوده و در انجام دقیق و کامل امور بسیار مهم است چراکه میزان خطای شغلی را به حداقل رسانده و خدمت رسانی به مردم را تسریع می‌بخشد.

گفتنی است، علی سیستانی‌نیا تاکنون سمت معاونت تعمیرات و نگهداری نیروگاه شهید سلیمانی و عضویت در هیئت مدیره این نیروگاه را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

نیروگاه شهید سلیمانی با ۸ واحد گازی و ۴ واحد بخار با تولید اسمی بالغ بر ۲۰۰۰مگاوات نقش مهمی را در تامین برق مورد نیاز جنوب شرق کشور و شبکه سراسری ایفا می‌کند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
انتصابات نمایشی وبی اثر ازدولت جدید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار