کد خبر: ۵۲۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۶ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱
با هدف تامین آب شرب مصرفی پایتخت، طی اقدامی جهادی، عملیات برق رسانی و تامین انشعاب سه مگاواتی مخزن شماره هفت آب و فاضلاب شهر تهران در کمتر از یک هفته به پایان رسید.

به گزارش برق نیوز، "کامبیز ناظریان" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان تهران با بیان این که تامین انرژی مصرفی شهروندان به ویژه آب شرب در مقطع کم بارش فعلی به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ابلاغی وزارت نیرو در دستور کار تمامی شرکت‌های مرتبط در استان تهران قرار دارد گفت: به همین منظور و در راستای اجرای طرح‌های تامین آب کلان شهر تهران، به منظور بهبود بهره برداری از مخزن شماره هفت آب و فاضلاب پایتخت، افزایش قدرت انشعاب برق این مخزن به قدرت هدف سه مگاوات که بالغ بر شش برابر قدرت انشعاب قبلی این مخزن بوده است در دستور کار قرار گرفته و در اقدامی جهادی، طی کمتر از یک هفته با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برق رسانی و نصب انشعاب برق این مخزن به پایان رسید.

"ناظریان" افزود: بروز تغییرات اقلیمی و افزایش جمعیت کلان شهر تهران، مخاطراتی است که تامین حامل‌های انرژی این شهر را به امری دشوار تبدیل می‌کند و شاهد هستیم که دولت با تمامی توان در تلاش است تا طرح‌های کارشناسی انجام شده در این حوزه را تسریع و کیفیت خدمات ارائه شده به هموطنان را بیش از پیش افزایش دهد، اما باید توجه داشت که یکی از مهم‌ترین اصول در استفاده از حامل‌های انرژی، مدیریت سمت مصرف کننده و افزایش بهره وری است که جز با همراهی مشترکان آب و برق امکان پذیر نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان تهران خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری ارزنده مشترکان بود که در کنار اجرای ۱۰۰ برنامه ابلاغی وزارت نیرو منجر به عبور موفق از تابستان ۱۴۰۱ در حوزه تامین برق شد و از مردم تقاضا داریم با تداوم این همدلی در کنار خادمان خود به جلوگیری از هدررفت و افزایش بهره وری نعمت الهی آب نیز کمک کنند.

وی تصریح کرد: مطابق مصوبات دومین نشست شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان تهران مقرر شده است تامین برق مورد نیاز چاه‌های آب شرب در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن به فوریت در دستور کار قرار گیرد و در همین راستا همکاران متعهد ما، با تلاشی شبانه روزی، در نخستین گام، موفق به اجرای طرح نیرورسانی انشعاب مخزن شماره هفت آب و فاضلاب در این بازه زمانی بسیار کوتاه شدند.

"ناظریان" ابراز امیدواری کرد با همراهی مشترکان آب و برق، روند مصرف و فرآیند بهینه سازی استفاده از حامل‌های انرژی در کلان شهر تهران روز به روز به استاندارد‌های علمی تعیین شده نزدیک‌تر شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار