کد خبر: ۵۲۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۲ - ۲۷ آبان ۱۴۰۱
با صدور حکمی از سوی مسعود شیخ، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق بعثت، مسعود متین با حفظ سمت (مدیر دفتر هیئت مدیره) به عنوان مسئول روابط عمومی شرکت منصوب شد.

به گزارش برق نیوز، مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بعثت با حضور حسین طارمی، مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت برق حرارتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، طارمی با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید در این دنیای دیجیتال به روز شده و راه‌های تازه‌ای برای شناساندن مجموعه خود پیدا کند، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم روابط عمومی در عصر دیجیتال که شامل ابزار‌هایی مانند وب، اپلیکیشن و فضا‌های مجازی بوده، پایش است.

مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه کار روابط عمومی شبانه روزی بوده و محدود به زمان و مکان نیست، گفت: همکاران شاغل در مجموعه روابط عمومی همواره باید به موضوعاتی همچون راهکار‌های تبلیغات اطلاع رسانی، افکارسنجی، برقراری ارتباطات داخلی و بیرونی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

طارمی در ادامه به ضرورت انجام وظایف محوله به مدیران روابط عمومی نیروگاه‌ها براساس سر فصل‌های ابلاغی دفتر روابط عمومی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی اشاره و بیان کرد: مدیران روابط عمومی علاوه بر اجرای برنامه‌های متعدد جهت شناساندن زحمات بسیار زیاد تلاشگران محجوب صنعت برق به مردم عزیز ایران باید جهت حضور پر رنگ دانش آموزان برای بازدید علمی از نیروگاه‌ها هم تمهیدات لازم را بیاندیشند.

وی ادامه داد: همانگونه که عملکرد صنعتگران صنعت برق مورد توجه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و رئیس جمهور و وزیر نیرو در یک ماه از این عزیزان تقدیر به عمل آورده اند، ما هم در مجموعه روابط عمومی باید تلاش کنیم با رویکردی جدید و کار برنامه ریزی شده نحوه خدمت رسانی این عزیزان را برای مردم غیور کشورمان تبیین کنیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که دایره فعالیت روابط عمومی‌ها متناسب با نوع فعالیت سازمان و یا شرکت ها، گسترده است، بنابراین می‌توان گفت که تهیه و تدوین محتوای رسانه‌ای برای معرفی و تبلیغات یک سازمان و یا راه اندازی کمپین‌های خبری و برگزاری جلسات، مراسم‌ها و کنفرانس‌های مطبوعاتی همگی در حوزه وظایف مدیران روابط عمومی تعریف می‌شود.

در ادامه مراسم، شیخ ضمن ارائه گزارشی از مجموع اقدامات انجام شده در شرکت مدیریت تولید برق بعثت، به برنامه ریزی‌های انجام شده جهت تنویر افکار عمومی در صنعت برق اشاره کرد.

وی با اشاره به نقش موثر روابط عمومی در شرکت مدیریت تولید برق بعثت، عنوان کرد: روابط عمومی کمک می‌کند از طریق ارتباطات، رسانه‌های سنتی، شبکه‌های اجتماعی و برخورد‌های حضوری، شرکت رابطه‌ای سازنده و مثبت با جامعه داشته باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات محمد کامیار، مسئول سابق روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بعثت با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار