کد خبر: ۵۲۴۰۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۷ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۶۱ واحد از پروژه شهرک ۱۰۰۰ واحدی چابهار که به جهت ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی و کپرنشین این شهرستان در حال ساخت است، برق‌رسانی شد.

به گزارش برق نیوز، "خلیل عوض‌زاده" اظهار داشت: این پروژه در راستای فرامین رهبری و جهت کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و کپرنشین حاشیه چابهار در قالب احداث ۱۰۰۰ واحد سکونتی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در فاز اول این طرح ۲۶۱ واحد احداث شد که با توجه به اهمیت موضوع با تلاش پرسنل امور برق شهرستان چابهار،  شبکه توزیع برق این واحد‌ها به صورت کامل احداث شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: احداث ۲.۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، احداث ۳.۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۵ دستگاه پست هوایی از جمله حجم شبکه برق انجام شده جهت برق‌رسانی به این تعداد واحد است.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در فاز نخست این پروژه ۴۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال است، اظهار داشت: این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود، که به موازات اجرای هر فاز شبکه برق آن احداث خواهد شد.

عوض‌زاده در خصوص واگذاری انشعاب به این تعداد واحد سکونتگاهی گفت: سازمان مسکن و شهرسازی متولی اجرای این پروژه است که باید نسبت به خرید و نصب اشتراک این تعداد واحد سکونتگاهی اقدام کند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار