کد خبر: ۵۲۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۴ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۲۱ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یک ساختمان مسکونی در شهر شال خبر داد.

به گزارش برق نیوز، علی ابراهیمی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا با اشراف اطلاعاتی از نگهداری تعداد قابل توجهی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در شهر شال که به‌صورت غیرقانونی در یک ساختمان مسکونی مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی منزل مسکونی خود را به محلی برای فعالیت دستگاه‌های ماینر اختصاص داده و به‌صورت غیرمجاز از برق شهری استفاده می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در این عملیات ۲۱ دستگاه ماینر و متعلقات که همگی فاقد مدارک گمرکی بوده و به‌صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: در این رابطه تمامی دستگاه‌ها و متعلقات موجود جمع‌آوری و فرد متخلف نیز ضمن تشکیل پرونده، به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: تهیه دستگاه‌های استخراج ارز به‌صورت قاچاق و استفاده غیرمجاز از برق شهری برای به‌کارگیری آن جرم بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار