کد خبر: ۵۲۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جلسه هم اندیشی طرح مطالعات جامع و هماهنگ شبکه برق کشور با حضور متخصصان بهره ‫برداری و برنامه ‫ریزی از شرکت ‫های توانیر، تولید نیروی برق حرارتی، ساتبا، شرکت‌های برق منطقه‌ای و مدیریت شبکه برق ایران در این شرکت برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، در این جلسه "اردشیر مذکوری" معاون برنامه ریزی و نظارت بر امنیت شبکه برق کشور ضمن قدردانی از تلاش‫‌های همه فعالان طرح مطالعات جامع و هماهنگ شبکه برق کشور از ابتدا تاکنون، در بیان اهمیت آن گفت: افزایش درخواست‌های شرکت‌ها برای همکاری و استفاده از دستاورد‌های این طرح، نشانه موفقیت آن است و از این طرح می‌توان به عنوان یک الگوی موفق برای فعالیت‌های گروهی در صنعت برق استفاده کرد.

مذکوری در این جلسه، از مدیریت مصرف در صنعت برق، نگهداشت بهینه تجهیزات موجود، اولویت بندی فنی و اقتصادی طرح ها، پایگاه داده مشترک صنعت برق، پایگاه داده بار و انرژی و پیش بینی علمی بار را از نیاز‌های مهم فعلی شبکه برق کشور دانست.

مدل مطالعاتی یکپارچگ‫ی شبکه انتقال و فوق توزیع یکی از کارکرد‌های ارزشمند طرح مطالعات جامع هماهنگ کشور است، همچنین از کارکرد‌های دیگر این طرح می‫ توان به ایجاد وحدت رویه درتدوین و صحت‏ سنجی اطلاعات شبکه در سطح صنعت برق و نیز انجام مطالعات مختلف بر مبنای روش ‏های هماهنگ اشاره کرد.

گفتنی است که این طرح از ابتدای سال ۱۳۹۱ با تشکیل کارگروه ‏های مطالعات جامع (متشکل از متخصصان بهره‏ برداری و برنامه‏ ریزی) در تمامی شرکت‏‌های برق منطقه‏‌ای آغاز شده و تاکنون ادامه یافته و اقدامات مطالعاتی آن با اتکا بر توان متخصصان، کارشناسان و مدیران توانمند صنعت برق و برگزاری جلسات فنی متعدد به صورت دوجانبه، چندجانبه و فراگیر، اجرا شده است.

در این جلسه با حضور موسوی (مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران)، مدقق (از مدیران شرکت تولید برق حرارتی) و نصرتیان (مدیر برنامه ریزی و مطالعات امنیت شبکه)، از فعالیت‌های موثر و اساسی عادل محسنی و محدثه ملایی در مسیر این طرح تقدیر شد.

در ادامه، محمدباقر ابوالحسنی به عنوان مجری طرح، به بیان سوابق و رویکرد‌های ده سال اخیر در اجرای این طرح پرداخت و پس از آن اعضای کارگروه‌های مطالعات جامع دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود را درباره اصلاح و ارتقای ساختار کارگروه‌ها در دوره جدید بیان کردند.

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار معاونت برنامه ریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
2
5
هیاهو برای هیچ
این طرح متاسفانه به موفقیت نرسید
البته کسانی از کنارش به مدیریت و ارتقا رسیدند
پاسخ ها
یک همکار
| Iran (Islamic Republic of)
اگر تقاضای روزافزون برای همکاری با این طرح و استفاده از دستاوردهای آن، نشانه موفقیت نباشد، چه چیز می تواند نشانه موفقیت باشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
1
5
حود گویی و خود خندی
خودشون از خودشون تقدیر کردن
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
کیا از خودشون تقدیرکردن؟
مدیران جدید از مدیران قبلی تشکر کردن این بده؟
حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
2
5
منابع مالی زیادی به پای این طرح ریخته شد
اما الآن دیگه میشه گفت که این طرح یک طرح شکست خورده است
این شوی آقایون هم برای خروج پیروزمندانه از باتلاقی هست که توش گرفتار شده ان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
میشه بگید کدام منابع مالی صرف شده؟ اینکه همکاران باهم جلسه بگذارند و مدلهای مطالعاتی شان را هماهنگ و صحت سنجی کنن کدام هزینه را دارد بجز رفت و آمد که اون هم در سالهای کرونا حذف شد!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار