کد خبر: ۵۲۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۱ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱
مدیر دفتر فنی نظارت بر تولید شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در تشریح این پروژه بهینه سازی، گفت: اصلاح کلیرانس در بخشی از خط مهم ۴۰۰ کیلوولت "تبریز ۲ - آیدوغموش "که جزو پربارترین خطوط ۴۰۰ کیلوولت منطقه آذربایجان است، جزو اهداف معاونت بهره برداری شرکت قرار گرفت.

به گزارش برق نیوز، یعقوب قربانعلی زاده اظهار داشت:با توجه به اینکه در بخشی از خط مهم ۴۰۰ کیلوولت "تبریز ۲ - آیدوغموش "که جزو پربارترین خطوط ۴۰۰ کیلوولت منطقه آذربایجان می‌باشد، با بررسی‌های میدانی این معاونت، مشخص گردید که شکم سیم‌های هادی در برخی فواصل بیشتر از حد مجاز پایین آمده بود و مشکلات و خطرات جانی برای روستاییان و نفرات بهره بردار به وجود می‌آورد؛ لذا اصلاح این موضوع مهم جزو اهداف معاونت بهره برداری شرکت قرار گرفت.

قربانعلی زاده ادامه داد: برای اصلاح این خط مهم با دیسپاچینگ ملی هماهنگی لازم به عمل آمد و بلافاصله پس از گذر از پیک بار تابستان عملیات اجرائی آن آغازشد.

وی ادامه داد:به منظور کاهش محدودیت‌ها در شبکه برق این منطقه، اقدامات فنی اصلاح کلیرانس این خط در کمترین زمان ممکن به صورت شبانه روزی و با بالاترین کیفیت و استاندارد‌های لازم و با تجهیز چندین اکیپ ماهر و مجهز، از چندین جبهه کاری در زمان کمتر از یک هفته (۲۳ لغایت ۲۹ شهریورماه) به طور کامل اجرا شد.

مدیر دفتر فنی نظارت بر تولید شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال اجرا شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار